söndag 29 april 2012

Öppen på Handplockat denna Söndag 12-15


Strålande SÖNDAG alla fina
jag kan för tillfället inte publicera bilder här på bloggen och det är inte kul när jag har så mycket jag vill visa ER

Idag jobbar jag på handplockat då det är sista söndagen i månaden och vi har ÖPPET 12-15
kom och hälsa på mej vet jag ;)

I veckan blev det 13 veckor på kur och jag passerade -28kg på vågen känns bra men samtidigt overkligt... hur kan man släppa i väg sin vikt såhär HUA jag har verkligen grubblat över detta denna vecka två veckor kvar sedan läkar kontroll bara för att se att alla världen är ok man ska göra det när man gått på kur i 16 veckor!

Jag ska börja trappa upp sedan när jag har det lugnt omkring mej ... tror inte det är så lämpligt att göra det pang bom samma vecka som jag ska följa med på Dotterns spanska grupp till Mallorca... sedan är jag hemma och jobbar i en vecka och sedan är jag medbjuden till Rhodos en vecka!

När resorna är över och jag har lung och ro på hemma plan ska jag börja trappa upp det gör man i 6 veckor... kanske kanske börjar jag redan mellan veckan innan Rohdos veckan men har jag bra världen så får vi se! + att jag har en hel del kilon kvar...

Kom nu och hälsa på jag har sneeeglat länge på tre plagg på handplockat och idag ska jag slå till vet inte om det blir alla tre eller ... men jag känner att det är läga att fira -28 kg i alla fall!

hoppas vi syns i dag på Storgatan 17 uti solen... jag ska i i provhytten det är en sak som är säker!!!

kolla in butiksbloggen DÄR kan vi publicera bilder i alla fall ;) och på Facebook

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Vilken fantastiskt prestation du gjort Anna. Dessa 28 kilo syns verkligen nu, du var fin innan men detta måste ändå kännas som en lättnad rent kroppsligt. Grattis och bra jobbat!

~Ingrid

Ingrid sa...

Du måste prova, den är toppen!

Jag kommer in i morgon och hämtar vad det nu kan vara...

Ska köpa fler minicupcakesformar. Så fina de blev bara man inte fyller dem för mycket ;0)

~Ingrid

Anonym sa...

halloj!
anna helt otroligt vad duktig du är, hela 28 kg , GRATTIS bruden=). vad nyfiken jag blev vad har du sneglat på för snyggt?....ha en toppenfin dag /annelie