tisdag 29 december 2009

Dagnens andra inlägg

Min guldbralla (maken i detta fall) gjorde det jag bad om idag! När han åkte hem från jobbet
tog han med sig alla "Sommar leverantör kataloger" hem - som jag bara kastat längtansfulla blickar på under hela December. TÄNK jag har inte ens öppnat dem.... Då förstår ni HUR mycket det varit på kontoret och butikerna!

Jag längtar inte just NU efter sommarsaker utan vill bara njuta av nuet bitande vinter utomhus med MASSOR med SNÖ och alla dessa underbara ljus tända inomhus.

Men visst "killar det till" lite när man ser vissa saker. Halsbandet ovan gillade jag!

Snart börjar vår och sommarinköpen så håll till godo / hoppas ni inte tappar tron på mej helt när jag nu visar Sommarbilder mellan JUL & Nyår

kramen

6 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Visst längtar man efter våren när man ser allt fint...men först får vi njuta av vårt vackra vinterlandskap som vi fått! Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! Kram Therese

Smycka dig sa...

Gott Nytt År till er alla
kram Lotta med familj

Inspirera Mera sa...

Det är så härligt att ha sommaren att längta till nu när det blir ljusare varje dag som går.

Gott nytt år!
Kram Sandra

Anette sa...

Du har det verkligen jättemysigt! Jag vill bara tacka för att jag fick vara på Hpp och praktisera. Det var jättekul=) Kika gärna in till min nystartade blogg om du vill.(Är bara nybörjare men lär mig väl eftersom...!!)
Kram Anette

Ingrid sa...

Gott nytt år på dig! Vi får se fram emot ett härligt 2010 :0)

~Livet i byn

Huset vid ån sa...

Kikar in o önskar dig en God fortsättning! Nu går vi mot rätt håll....JanuariKramar Therese