söndag 13 december 2009

I mina ögon vinner alltid det enkla...

Hittade den här fina bilden hos Yvestown tyckte den enkla vägg jultdekorationen var fin ;)
en Julgran av gamla bräder!

Nu har jag jobbat morgon på HP fyllt på nytt butiksjulpapper och band + packat upp varor och sedan lunchpass några timmar på kontoret - SKÖNT att komma hem en stund.

Nu väntar Röj här hemma sovrummet är HALVT tapetserat ni vet hur det är hyresgästerna/ kunderna går före så målarn hannnnn bara halva vårt sovrum men nu är GARDEROBERNA på plats där iallafall skönt ska strax börja fylla dem med inredning och kläder.

Maken och vår dotter är på handbollscup (har fått köra mellan eftersom hon inte ska sova över) så vi hoppas det blir en hemma kväll med lite Julförberedelser ikväll

Har ni köpt alla Julklappar ? Jag har några kvar... men de är utklurade i alla fall.

3 kommentarer:

jette sa...

Det har jeg også blogget om. Dog ikke via Yvestown, hun havde vist ikke fået det træ, da jeg skrev om det. :-) Jeg synes nemlig også at det er så fint!

http://jettek.typepad.com/parttime_perfectionist/2009/11/endnu-flere-juletr%C3%A6er.html

Jette/Danmark

Skatan sa...

Vilken cool gran du har hittat :) Klart annorlunda!

Nu skall här kojas. Jag säger godnatt och sov gott :)

Anna

Nyanser av vitt sa...

Hej
Välkommen in till mig. Lottar ut ett fint julsmycke.
Kram Agneta