onsdag 9 december 2009

Summerar dagen

Idag har jag varit en snabbis till Piteå - Bjudit delar av Personalen på Lunch. Tänkte att det var så länge sedan jag visade bilder från Piteå butiken -

Här krans JUL dekor i zink och förkläde på skafferidörren.

Tack vare Kardemumma fick jag tips om ett tryckeri som har dunderpriser på etiketter så nu har vi fått våra fina små som man kan sätta på paket eller de större som vi sätter på våra påsar - här den mindre, på en gåbortis med zinkhjärtfat ljus och godis.

Ljusslinga i Chokolate kupan+fat. Så kan man förgylla den

när man inte har mumsiga praliner i den.

En liten mörk & murrig bild men ack så efterlängtad Ikväll har vi kopplat in MAKENS gasolplatta i köks ön (den är hans och jag ska inte använda den *Fniss*) och det firade vi med den Underbara Chili/choklad Glöggen som vi fått av Cafe Rävasten Lena TACK vännen...

Så nu hoppas jag att vi i morgon kväll kan fira ngt annat (ett färdig tapetserat sovrum.... bara 4veckor försenat pga av tråkigheter / benbrott och annat S T R U L ) Det finns en micro chans att vi kan sova i sovrummet i morgon kväll men jag TROR DET NÄR jag ser det =) ikväll njuter vi av den färdiga köks ön

SKÖT OM ER

3 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Gomorron vännen !!
Åhhh vad fina bilder du visar oss..och vad härligt att fira med lite glögg !! Jag hoppas och tror att ni kan sova i ett nytapetserat sovrum !!!
Ha det gott vännen
Kraaam Anette

Solsjö - Under en vind sa...

Härliga bilder!

Era butiker skulle man gärna frossa i! Synd att du ELLER jag bor för långt bort!

Tittar ofta in, men syns inte så ofta här men idag vill jag passa på att önska dig en RIKTIGT GOD JUL!

Kram!

C. Tvillingmamma sa...

Så mycket fint,och ett behagligt lättläst typsnitt du valt... Väldigt trevligt att titta sig omkring ! :)