fredag 18 december 2009

Fredag kväll

Himmel vilken härligt lång arbetsdag jag just laggt bakom mej - lastat varor till Piteåbutiken tidigt idag + lossat leverasner och packat upp dem och laddat inför morgondagens Piteå leverans hälften till Älvsby butikerna och resterande ska åka till Piteå i morgon.
Sitter i soffan med datorn i knät har lovat mej själv att se i alla fall halva JUL med ERNST så det gör jag nu.... Sneglar lite på Vackre Hjem & Interior tidningen som jag köpt på Pärlan (byns ICA Butik) tidigare i veckan, men som jag inte hunnit njuta av men den SER lovande ut... Glasburken med fransk frostad tex + rödrutigt band & grovsalt + ett ljus köpte jag med mej hem från Handplockat idag!

När jag laddade ut kvällens bild visade det sig att sonen fotat pappas dagsverk idag då han målade våra blocket fynd, par dörr som går från hallen in till vårt sovrum Jag är så himla "hjärtklappnings" glad över dörrarna - Me like a lot.....

Maken har i kväll även målat en halvvägg med vår favvo kulör Renlav... Nu ska vi strax upp med hyllor på den väggen och på de hyllorna ska mina (delar av i alla fall) Inredningstidningar få en egen plats.... Åter till ERNST.

4 kommentarer:

irene sa...

Å vilke fine dörer!
Det blir nok veldig koselig når allt är klart!
Lycka till!

Irene

LantlivsAnette sa...

Halloj vännen !!!
Åhhh, jag förstår att du är väldigt glad över de dörrarna !!! Himmel så fint ni får det !!
Ha en toppen dag vännen
Kraaam Anette

Smycka dig sa...

Halloooo
Tack för den underbara julklappen man undrar om du visste att jag älskar dom klubborna:)))

Pardörrarna är de vackraste dörrar jag vet. Ni får det så otroligt fint och ni har ju rätt hus till att börja med.

ha det så bra och försök att vila lite oxå!!
kram Lotta

kardemumma sa...

Vad kul att du har full fart ;)
Nu är det strax slut på alla hus!!
Vackra dörrar.....
Jobbar du imorrn också?
Jag gör det och jag önskar mig många glada köphungriga kunder ;)
Ha det bäst sötnos!