fredag 4 december 2009

Småkakor

Min man är en kul prick i veckan har Aftonbladet släppt en ny bokserie (tidigare världens mat) och nu blir det Bakverk... Han kom hem med denna och mös och sa
- Hmm nu vill man ju ha ALLA,
för 69:- så köper man de som faller i smaken i några veckor framöver... Jag tycker man kan ha värre laster så jag tänker då inte sätta käppar i hjulen för denna lilla last.

Igår hjälpte svärfar oss med att lägga in golv på golvvärmen som rörmokarna drog tidigare under dagen. Igårkväll hämtade Maken och svärfar hem vårt fina Alloc golv som nu snaaaart ska läggas i vårt sovrum. Himmel vad jag längtar efter att få in sängen i sovrummet (tapeterna SKA upp till veckan bara golvet är på plats...) tänk att få ett VARMT sovrum vi har haft det lite svalt om vintrarna de senaste 13 åren.....

I kväll ska vi fira ett födelsedagsbarn (hmm barn och barn hon fyllde 38år igår Grattis Anneli)
och i morgon blir det Faktiskt en Skellefteå tur...(en girlpower bilåker till västerbotten)
Söndagen är tanken att jag ska jobba på Handplockat i PITEÅ det blir kul det =) Hoppas ni alla där ute ser fram emot lite fredags mys det gör jag i alla fall - sköt om ER (kul att ni kikar in här trots att det är liiite glesare än vanligt mellan inläggen)

1 kommentar:

Smycka dig sa...

Heej ojj vad vackert ert golv ska bli,,jag älskar mitt alloc golv. Det är den bästa kvaliteten på golv jag lagt...fjärde i ordningen och bäst.

Du måste bjuda hem oss sen på visning:))))

Jag måste tipsa dig att kolla mitt sista inlägg din fars soffor blev riktigt förvandlade.=D

Ha det så kul i skellefteå.
kram Lotta