måndag 7 december 2009

fortsättning från gårdagen

Vita silvriga bordet dukat tycker de verkligen lyckas att fånga stämningen i denna butik kudden med flickan på är påväg till våra butiker. alla bilder idag från butiken Spets & Ting i Skellefteå

Härlig snygg harmoni eller hur!!!!

Kul när man hittar fler butiker som har samma smak/tänk här ser ni klockorna och halsdukarna som vi åxå säljer....

Dagens planer! Vi ska till Luleå och leverera en golvljusstake av stora mått =) sedan ska vi utöka detta hus som är vårt hem 100% med garderober hela huset har idag 4garderober - så är det när man bor i ortens äldsta eller näst äldsta hus.... Idag skall vi köpa hem 4 eller 5 st BOOORING att lägga pengar på sådant men ack så behövligt....

Jag vet inte vem det är mest synd om Maken eller mej ingen av oss brukar hitta nått att köpa på IKEA så detta är ingen nöjes tripp.. men GARDEROBER känns ljuvligt.....

Sköt om er alla störtsköna sockerpumlor och sockerhögar där ute....

4 kommentarer:

Reko Stil / Emma sa...

Å Spets & Ting har så mycket fint! :) Jag brukar alltid gå in där när jag är hemma i Skellefte, köper ofta med mig massa tyg som jag aldrig gör nåt med men jag bara m å s t e ha för att det är så fint... hehe :)

Lycka till med garderob köpen!

Diverselådan! sa...

Vilka härliga bilder! Och att köpa garderober tycker jag låter jättehärligt, faktiskt. Tänk att få mer FÖRVARING!
Vet inte om jag är en störtskön sockerpumla precis, men gulligt låter det, och en sån tråkig och grådaskig tisdag som idag så tänker jag ta åt mig av det. Det piggade upp litet.
Kram från Annette

Ingrid sa...

Ha det mysigt på IKEA om inte annat!! Såg du att jag mailat dig?

~Ingrid

kardemumma sa...

Hej goa du!
Hoppas att du säljer så det ryker...Har julhandeln kommit i gång hos er? Den här veckan har varit trög som attan.Tyvärr!
Kramisar i massor!