fredag 11 december 2009

Rak julskyltning =)

fler julskyltnings bilder från Skellefteå detta är Hemtrevnads skyltfönster.. Jag gillar verkligen ljustaken med nötter i den har vi på Handplockat butiken i Älvsbyn Med.

enkel och "Rak" julskyltning!

Fredag IGEN dagarna (och nätterna hemma) är allllldeles för korta nu! Vi har fått flera Restnoterings leveranser i vecka mycket smått och gott. Igår bjöds det på Lunch på Nobleservisen (på Nobeldagen så klar) för alla allställda i Älvsbyn- Mysigt att få hinna "prata lite" över en lunch. Jag hinner aldrig för eller eftermiddags fika på jobbet så jag tror jag mös lite extra faktiskt.

Känner mej lite stressad idag men det ska vi nog få bukt på =) Igår blev det ingen målning av tak och tapetsering .. jag var faktiskt lite deppad igår kväll. Bliiiir GALEN över att man inte kan ta ett STEG någonstans på vår undervåning utan att man måste KLIVA ÖVER NÅGOT!!!

Men Nu i skrivandes stund målas taket JAG HOPPAS för guds frid och förskoning att det blir tapetserat färdigt åxå ,jag tror jag tappar förståndet om det blir en helg i kaos igen...

Om det blir färdigt idag TROR ni att jag vill åka bort på Rollbesättning av revyn ikväll då? eller tror ni jag hellre skulle vilja vara hemma och bära in sovrummet, bädda rent, bygga ihop garderober?

Imorgon har sonen sin livs första buggtävling tror ni att det ligger spänning i luften. njut av fredagen guldbrallor och sköt om ER

4 kommentarer:

Zun sa...

Vilken zunderbar stege i skyltfönstret! Har ni den i ert sortiment?

Jag suktar efter fler Greengatemuggar, men i Piteåbutiken har de bara en variant av lattemuggen, de verkade vara restnoterade. Vet du om/vilka/när det kommer in fler?

/Zun

Handplockat sa...

vi väntar in flera restnoterade varor bla från Greengate är det kaffekoppen i rött du väntar på eller?
kan vara klokt att "tinga" på butiken det du ska ha 0911-10350
nej stegen i skylten har vi inte men den kommer från en av våra leverantörer om det är någon som är sugen och vill beställa

kramkram

kardemumma sa...

Vad du är gullig som nämner lilla mig i din blogg!! Vad kul att du fick etiketterna. Vi ska bo på Amaranten denna gång. Ska maila till prima ballerinan snart!
Kram C

Anonym sa...

hola

my new websites

http://henneshen122.wordpress.com/


cy