tisdag 22 december 2009

Roliga dagar....

Kvällsöppet Tisdagkväll till 21.00 med marshaller längsHELA storgatan på bägge sidor Helt mäktigt.... Ren på storgatan och faktiskt TROLLSK STÄMNING Jag njuter verkligen av det stora Zinkhuset detta står på butiken.

Mailegs samlar tomtar jag gillar denna "julpussen" VI har ändrat om en hel del i butiken idag VI HAR t o m FÅTT IN MASSA NYTT bla welcome skylten lyktan bredvid renen är eg en kärleksmugg.

God Jul Kuddar på vårt för dagen nya våningsbord....

Efter lunch och på tok för sent så kom dessa underbara löpare med text åt två håll Silver eller röd text vi fick in en härlig kudde i samma stil.... Vill HA

Barnhörnan var nästan Tom i morse så hyllorna åkte ut och plattan med barntapeten istället fick järnsängen flytta hit och fick en ny skrud från vår nya leverantör ... Observera den 90x50 cm lååånga kudden med örgott (sålde slut i dag) påslakansetet är randigt på ena sidan och rutigt på andra Jeans överkastet till dubbelsän vär SÅ FRÄCHT.... Trista röriga bilder men jag hoppas konceptet framgår...

Där Järnsängen stått blev det nu Svart /Vit / Grå hörna Runda stora järnlyktan packades upp i eftermiddags...
Nu är klockatn tre minuter i midnatt och jag har just kommit hem Julgranen är inplockad vattnad MEN LUKTAR STARKT!!!! undrar hur detta ska gå...

Nu ska jag krypa till kojs imorgon ska flera nyheter packas till Piteå butiken

Kram kram



Posted by Picasa

5 kommentarer:

Smycka dig sa...

Heeej vill bara önska er en fantastiskt och underbar jul
stor kram från oss.
kram Lotta

Livet i byn sa...

Fridfull jul på er hela familjen. Hoppas du fick mitt sms?

~Livet i byn

kardemumma sa...

Ha det bäst under julhelgen!
Hoppas att du är nöjd med julhandeln!!
Vi har öppet imorrn! Har ni det också?
Kramisar i massor C

Lallis - liv och leverne sa...

En riktigt fin fortsättning på Julen önskar jag dig, goa du.
Kram Lallis

Margie’s daughter Leiny sa...

Merry Christmas, I hope it was a good one. Hugs, Margie.