fredag 18 april 2008

37dagar går så fort....

At the beach
Åååh det är så fantastiskt vackert utomhus (sambon har kameran med sig på sin fiskar resa jag är gräsänka i helgen han ska tälta tre nätter på en sjö mitt i ett vinterfjäll landskap så utan kamera få ni inga nya bilder detta veckoslut.) Jag har så mycket att göra på jobbet just nu. Ett tecken på det är att jag varkar T I D I G T på morgonen. Idag slog jag upp ögonen halv fyra =) Bild från Jeanne darc living
Trodde i men enfald att jag skulle kunna åka på jobbet både idag och i går meeen ..Jag är hemma idag åxå. (Ryggskott) Himmel vad tiden rusar... inser att det är idag 37 dagar till vår efterlängtade semester Hur i fridens ska jag hinna allt?? jag tänkt?? innan vi pustar ut på planet.... det är bara att hugga i så fort jag blir ryggskottsfri..=) efter som det stundar semester....
bild från Rue Deco
Jag längtar så ofantligt mycket. Det är en tröst när man har ryggskott i alla fall enda smolket i bägarn är väl att strand modet och jag inte är sådana kompisar.... meeen man får väl se sig som givmild =) då man generöst kan bjuda på mer "hud " än idealqwinnan.. volangerna runt midjan blir väl lite snyggare när de får färg =) favorit i repris från sias showroom.. (de är på väg in till butiken) .

Nu stundar helg igen Antikkällarn Lyckan har öppet:
Söndagen den 20 April 17.00-19.00
ligger nära Loppisen på Lantmanna
Mys nu det är fredag =)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Lyllos dig som har en resa att längta till ...
:-)
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

MiaMaria sa...

Låter kul....så skönt att ha något att längta efter och gissa om det kommer att gå fort.......

HA´det så gott!
Miamaria

lottens vita och gröna sa...

åh ryggskott, inte kul, stackare! men vilka ladies, tyckte jag kände igen mig i en där, kvinna med volanger, (inte säga valkar...)

kram och trevlig helg! lotten

Kalkstenssommar sa...

Jag skulle också vilja längta.....

Men jag kan längta till Gotland!

Ta hand om ryggen nu!

Trevlig helg o kram

L