torsdag 24 april 2008

Vårmässa & Trädgråds inspiration

Pirr och kul Idag åker vi till mässan med lass av varor här ska målas tapetseras och arrangeras inför morgondagens Mäss start. Ska bli kul - gissar att jag e knäckt innan kvällen.
Ernst ska hålla föredrag lördag och söndag så det blir inte synd om mej =)
ska bli så kul att få stå och sälja i tredagar det är så kul med kundkontakten.
Här hittar du till mässans hemsida vårt sortiment hittar du i monter 119 syns vi???

Om Man vill kan man maila mässan och boka tid med Ernst i 10min för rådgivning.
Oj vad jag är sugen på att prata trädgårdsinredning med honom om vår "baksida som bara är Stor och "Tom" men jag vet inte om jag kommer att kunna lämna montern och kollegan ensammen i 10 min... via mässans hemsida kan du boka tid med Ernst

vore kul med proffs råd.
Inspiration från bloggen Garden Rooms
Ha en bra torsdag och tack för titten.

16 kommentarer:

Unknown sa...

Ops.... jag skrev precis kommentar på det andra inlägget...

Nice med Ernst! :)

Skulle behöva en sån som han!

MiaMaria sa...

Hej!

Gissa om det skulle vara roligt att besöka mässan, men ack så långt bort. Skulle ju var så kul att handla av dig....MAssor av fint med förstår jag.

HA´det så gott och kul på mässan!
Miamaria

MODERN COUNTRY sa...

Herlige nyheter fra din butikk! De deilige såpene dufter jo nesten helt ned hit :)) Elsker Fransk såpe..

Aina

Tidsmästarinnan sa...

haha, vi kidnappar Ernst så får han komma och fixa våra trädgårdar, barfota och glad, och göra lite plättar åt oss mellan varven :-)

Ha det så himla gott på mässan och hoppas du får vila ut efteråt i alla fall!
Kram!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Oj va skoj !!
Ha det så härligt i några dagar nu !!
Hoppas du får några minuter med Ernst !
Kram/Lotta

svartataket sa...

Vad kul med mässa!!

Ha det så kul!!

White Season sa...

Det låter ju helt underbart, en helg med Ernst alltså :-)
Vad kul att fixa i ordning där innan och så, nu blir jag riktigt avis.. men kul att få se dina bilder sen. Kram i solen, Malin

Vända blad sa...

Syns på mässsan, ska mest troligt dit på söndag!
Lycka till med försäljningen!
Kram från en blivande kund...

Hagbacken sa...

Hinner du inte prata med han, kan du ju alltid TITTA-han är ju såå snygg!!Lycka till! Kram Linda

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hihihi..jag skulle vilja prata om annat med honom...hihihi...mysiga snygga han!!!!

WOW !
Pulsen är på topp!

hihihihi...

Nu ska jag kurera mig ordentligt!
Ha en underbar helg!
kram Pernilla

Gårdsromantik sa...

Hoppas första dagen varit bra!
Han är verkligen något speciellt Ernst - både trevlig och stilig och L Å N G!

Kram Maud

Monika sa...

Hoppas du bokade en Eeernst!

(Såg du att det var Ernst på pitemål det där Hihihi!)

Hade velat vara på den mässan men jag har suttit i solen och virkat i stället. Var in i butiken och såg Madonnorna. Sååååå vackra dom var! VILL HA!

Har skickat en inbjudan till dej. Hoppas det funkar.

Ha det gott!

Kram

Monika

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att det gått bra på mässan! Blev det en stund med Ernst tro???

Kram!

Guldkorn i min vardag! sa...

Kul med mässa, träffa du Ernst?
Kram Ulla-Bella

AGENT 77 sa...

åh va härliga bilder,skönt me en sån soff gunga..kram E

Lallis sa...

Kul med mässan:)
Och Ernst.. han bor faktiskt rikgtigt nära mig, men jag gissar att man lär få boka honom ändå om man ska kunna få några råd. *s*
Ha en fin kväll.
kram Lallis