onsdag 2 april 2008

linne & monogram


linne & monogram
Originally uploaded by handplockat
Först och främst Vårblommor till Er alla besökare som tålmodigt kikar in här....

Morrr MEGA Morrr Jag har så mycket att visa Er i Min Kamera!!!! sådant som jag redan lovat att jag ska visa Er och nu så är det problem mellan Kamera och dator (man kan säga att de har en fnurra på tråden) Jag måste besöka fotobutiken och fråga vad jag ska göra .. Hoppas verkligen inte att mina TRE hemma hos "reportage" ska få somna in i kameran för alltid!!!!
Sedan har jag fått utmaningen Bäst & Pest av Mitt i min Villervalla det vill jag åxå visa men det ligger även de bilderna i kameran *suck*


Härliga Linne & Monogram bilder från Kate French
bilder från Kate French

Nu Måste jag bara tipsa Er lite... Igår damp nyaste nummret av Allt i Hemmet ned i brevlådan. Där var det mycket som tilltalade mej!! Bla en Färg bilaga från Beckers =). Som målarmästardotter så klappar hjärtat extra förståss. Sedan att det ska stå beckers på burken visste ju jag redan ;)
Flera reportage var helt i min smak även trägårds bilderna var hel fina... På Allt i Hemmets hemsida så hittade jag något kul...MITT HEM: där har vi alla möjlighet att visa upp vårt hem! så det vore väl något, om det nu blir en blogg invardering av oss alla där.
Här är två som redan hittat dit men det finns fler bilder från bloggvärlden där.
I Mitt Paradis fina bänk i hallen
& Maria Wallgrens fina vardagsrum.

Så ladda upp bilder från ditt fina hem så får Många njuta av dem. Idag bär det av till storstan på eftermiddagen, hoppas att ni åxå njuter av droppet från taken och känner efter att vårsolen värmer...

15 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Halloj !
Javisst blev Emelies rum fint..så ljust och fräscht..det var Emelie som var med till S-holm nu sist..
Nästa gång nu till Hösten så tar jag med mig den yngre dottern Amanda..hur det nu ska gå,hon är i värsta tonårs trotsen..och kan göra mig gaaalen..jaa..det kanske går över tills dess ;)
Jag måste kolla Allt i hemmet..kanske man kan skicka in någon bild..
Ha det så bra Kram Anette
P.s jisses vilka fin abilder du visar på monogram och brodyrer..

K A T A R I N A sa...

Vackert med monogram och brodyr... solen sken här i går och smälte mycket av snön, känns bra, för nu är jag less all snö, nu vill jag ha vår och fin balkong :-)

Kramar
Katarina

Solsjö - Under en vind sa...

Vad trist med kameran, hoppas att det fixar sig!!!

Vackert med monogram!

Visst är Allt i hemmets sida rolig, jag har också laddat upp några bilder där!

Ha en mysig dag! Kram!

hemtrevnad marie sa...

Hejsan, trist när inte kamera- överföringen funkar!!!
så fina bilder du visar!!!
Fick också A i H igår, har inte hunnit kolla hemsidan än.....Ha det gott!!

husnummer30 sa...

Ett tips kan vara att köpa en minneskortsläsare. En annan bloggare hade samma problem, fungerade inte att få över bilderna från kameran till datorn, men det funkade när hon införskaffat en minneskortsläsare.

Ha det fint och lycka till! //Jill.

MiaMaria sa...

Hej!

Älskar monogram det är så fint. Skulle vilja ha en symaskin som klarar detta.....åh vad jag skulle ha monogram på ALLT!

Läsarnas sida på Allt i hemmet har jag besökt och lämnat lite bilder på vårt badrum. Sammtidigt fick man en köksbok för att man delade med sig och det var ju toppen.
Det roliga var väl att redaktören rinde upp och ville ha med min bild i tidningen....gissa om man blev överraskad.


Nu längtar man till våren och när man väl har fått sin röda nos då har den kommit...min är fortfarande vit så.....jag väntar.

HA´det så gott!
Miamaria

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Det är så fint med brodyrer & monogram.Nytt som gammalt spelar ingen roll för min del.

den tidningen ser smarrig ut...får nog gå ut en tur å inhandla...*LER*

Håller tummarna för dig å din kamera.
Fnurran rätar nog upp sig ska du se.

Kram PErnilla

ängeln i vitt sa...

Jag gillar monogram och brodyr oxå. Tidningen måste inhandlas.

Ha det gott
Kram carina

Kristin sa...

Hej hej! Vad gulligt av dig att visa mina bilder, det var kul att du gillade dem! :-) Självklart får du länka till mig, jag lägger upp din blogg också bland mina favoriter! Ha en fortsatt bra vecka!!!

Kram från Kristin

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka helt ljuvliga bilder du visar, den där Kate har smak, linne och mongram, så vackert... ja, du har liks god smak du med : ) Ja, visst är det en kul idé av Allt i hemmet att folk får visa sina hem, de som vill...tack för Leilatips med, henne gillar jag! Mari.

Guldkorn i min vardag! sa...

Du visar fina bilder som vanligt,hoppas det ordnar sig med kameran(vill ju se hemma hos)
Så härligt med vårbäckarna..
Kramen Ulla-Bella

Noll54/Eva-Karin sa...

Roligt att du kikade in! Monogram är hur stort som helst nu!!Tänker på allt fint min farmor gjort till mej, måste kolla i gömmorna(röran) Du visar så mycket fint!

På återseende!
Eva-Karin/noll54

MiaMaria sa...

Hej!

Det var i Allt i hemmets special tidning om läsarnas hem....den kom ut nyligen.

Och hihihihihi....det var en KÖKSBOK man fick inte ett köksbord....fniss!!!!!

HA´det så gott!
Miamaria

Anonym sa...

Halloj gumsan!

Jag fattar inte hur du kan få till så många härliga inlägg! Du inspirerar nå hejdlöst!:)
Men du - hur i hela friden har du kunnat få in typsnittet Papyrus överallt? Eller e det en hemlis?;)

Puss o kram!

Ljuva ro sa...

Hallå! Hoppas du får ordning på kameran snart! Roligt med Mitt Hem i Allt i hemmet, ska kolla vad jag kan hitta där! Vilka fina bilder du bjuder på!