tisdag 22 april 2008

Mmmmera nytt

diskställ för vägg eller bord bakom skymtar även vägg ställ för bestick i samma stil.

Svart tavel list nya bokstäver och mini klocka, Grå svart sten halsband , stora gråsvarta kulor som armband samt grovt silverarmband allt från ZiZ design.

fågelholk i zink

Madonna och kedja med klämor från bloomingville, krejsi card "Happi Börthdäj"

Hela min lilla toa vid kontoret doftar gott av den nya vaniljtvålen=) välkommen nartursten. Panduros bok "den stora festen"

Lalos "karamellsmycken" vill jag nästa bita i

Nya zinkfatet på fot och mina favvo krukor klicka på bilden så ni ser den relif text som krukan är dekorerad med under den vita färgen.
I morgon åker vi och börjar bygga montern på Arcusmässan. På torsdag ska möbler och varor dit och fre- söndag ska vi sälja så det ryyyker =) om inte annat surra med alla trevliga som passerar montern=)
HÄR kan du läsa om mässan
Trötta tisdagskramen.

29 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för Arcusmässa? För allmänheten eller bara kreativa folk emellan? :P Du får gärna höra av dig, lät ut skoj. Hörde något som att allas vår Ernst även skulle vara där ;)

Handplockat sa...

Arcusmässan ligger i luleå och det är en vårmässa för allmänheten
=)

Annas skattkammare sa...

Vilka fina saker! Låter skoj med mässa! Synd bara att jag bor typ hundra mil från Luleå.. =) Ha det gott i vårsolen! Kram /Anna

Anonym sa...

Åååh vad jag vill ha det där diskstället......
Eller jag vill ha allt som du visar *fniss*, fattar inte vad det är med mig?

Jag måste ha fått solsting, nu när solen har varit framme i ngr dar.

Ha det bra
Kram Pernilla

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Åå underbara bilder...härligt diskställ!!!!

Ha det så fint i vår solen!!
Kramar från en kul "prick"
♥ Millan♥

Jenny Oak Fae sa...

Gillar verkligen diskstället & Madonnan, så fina!!!

Kram, Jenny

<3

n o r d i n g å r d e n sa...

DU har verkligen sinne för detta, såå mycket vackert att man får andnöd ju!!! Vilket läckert disktäll, tvålar coh en sån fin fågelholk, tack för titten och inspiration!! Mari. ( Hoppas inte du ockå fick ngn kommentar fr den "andra" guldkant på livet om swapblogg, suck... Mari.

Anonym sa...

Kul att du tittade in hos mig! Så mycket fint du bjuder på, känner riktigt hur härligt tvålarna doftar...

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Hej vännen! OH var har du hittat diskstället? ett sådant vill jag äga!!! jättemycket fina saker verkligen!kram

Kamomilla sa...

Oj I love that fågelholk!
helt urgullig! jag har aldrig setrt en sån förr!

Tidsmästarinnan sa...

mmm, en sån där tvål....
lycka till på mässan, det lät kul!!

Kram!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hopp här kommer jag!

Men så mycke fint jag missat..har inte varit här på länge..jag som varit dig trogen.....men jag kommer igen.Har inte varit på topp, men nu är det bättre.

Kram Pernilla

Anonym sa...

Hej!

Har världens flyt, bor i Dalarna och ska upp till Luleå i helgen och då är det mässa! Jippie!!! Bara jag hittar......?

Finns det något annat man kan gå på också? Loppisar?

//Eva

bykerstin o. butikblandannat sa...

Ååå så mycket fint du visar! Älskar glaskupan och diskstället. Vad roligt att fixa för mässa, men mycket jobb kan jag tänka mig! Hoppas man får se lite bilder därifrån sen :) Ha en bra tisdag du med! Kram Kerstin

Carina sa...

Va´kuul att ni ska vara med på Arcus...då ses vi nog där...jag ska vara i montern för Frisör företagarna
vi är samarrangörer med mäss och kongress frisyrtävling. Då kan jag kolla närmare på alla coola prylar ni har. kul
Mvh
carina

Carina sa...

ps. kommer ni att ha med vaniljtvålarna?
/Carina

Carina sa...

Jippi då blir både jag och min syster super glad vi älskar vaniljtvålar!!!!
Men du vad heter "butiken" du har? är det handplockat eller? Så jag vet var jag ska söka...
/Carina

Solsjö - Under en vind sa...

Finns det ingen ände på allt fint som droppar in i er butik...jag vill ju ha det mesta...fniss....

Ha det gott, kram!

Ullis/Leva på landet sa...

Håller med alla er som tycker om diskstället. Ett sådant vill jag verkligen ha. Håller just nu på att fixa köket och det ska gå i svart o vitt så det skulle passa alldeles utmärkt. Är ny här i blogg världen och tycker att du har en jätte mysig blogg. Har besökt den många gånger, men inte tidigare kommenterat något. Återkommer gärna igen.
Startade precis en egen blogg efter att ha blivit så inspirerad av allt läsande av bloggar.
Ullis

vosgesparis sa...

nice pictures you are showing , thanks ;)

Anonym sa...

Kommer diskstället att finnas på mässan? Pris? Skitsnyggt!!

"M" sa...

Å hjälp vilken underbar zinkfågelholk....och diskstället vore nåt....så snyggt...

junhe sa...

gillar diskstället och den stora glasklockan =) ha en bra dag/ kram junhe

LantlivsAnette sa...

Hallo !
Jag vet ännu inte vilken dag jag kommer..men jag ska till din monter,var så säker ;)
Kram Anette

Unknown sa...

Tittar nog in under helgen. Behöver en paus i alla bestyr med kartongerna :)

Tack än en gång för all hjälp!!

Anonym sa...

Zinkfatet på fot är verkligen superfint! Gillar halsbanden också!!
Ha det gott!

Anonym sa...

Zinkfatet på fot är verkligen superfint! Gillar halsbanden också!!
Ha det gott!

Anonym sa...

Zinkfatet på fot är verkligen superfint! Gillar halsbanden också!!
Ha det gott!

Anonym sa...

diskstället är sååå snyggt, någon som kan tala om vad man kan köpa det?