måndag 1 juni 2009

1 juni

Himmel vad tiden går fort nyss var det jul med allt vad det innebär! och vips står sommarn inför dörren.... Nu har vi "landat" För mej tar det många dagar innan jag varvat ned... inte förrän sista veckan brukar jag bli så där!!! riktigt avslappnad... men om vi säger som så ! Jag jobbar på det!
Med paa hitresan var en gamal resebyraa kollega fraan mitt gamla jobb \Carina som jag jobbat med paa ortens resebyraa aakte med vaart plan ned till Thailand hon skulle paa en studieresa med Fritidsresor... (man faar besoeka landet och kolla in hotell saa man kan saelja in det baettre)i dag har hon gjort sin arbetsvecka haer nere och reser hem, men vi har faktiskt tvaa veckor kvar kaenns helt okej faktiskt... denna morgon hade vi staellt klockan tidigt nu baer det stax av paa en djungelsafari barnen aer spaenda och vi aater kommer i morgon med rapport... nu ska vi rida elefant och bada i vattenfall i morgon efter en natt i djungeln blir det en tur i kanot.
Hoppas ni åxå har det bra

3 kommentarer:

Myownhome sa...

Åh det låter som att ni är på en spännande och härlig resa. :)

Fin bild också!

ha det bra
/Johanna

EN INREDOHOLIC sa...

Vad härligt det låter!! Och JA , jag måste säga att jag gillar så din layout. Snyggt! Kram Jannice

Våglyckan sa...

Åh vad mkt roligt ni är med om! Kul att få ta del lite av det :-)
Ha det så bra
kram från mig
/maria