tisdag 30 juni 2009

Karramelliiiigt Pastellliiiigt (jag vet felstavat)

Men förstår Ni hur kul det är att få jobba i butiken!
Igår var det min dag på Handplockat
och jag vill lova att det var fullt upp
bild fotad av Livet i byn
Vi bullar upp och skyltar fixar och donar... men i går stod jag mest i kassan (jag hann nääästan hänga upp den NYA SNYGGA VITA hiss kappan från Himla (bild kommer jag lovar...)
Jag stormgillar lyktorna som är linne klädda tända på bilden ovan... 49:- finns i tre färger.
Mitt i rusningen och kundkaoset kom Roberts Radio!!!!
Jag hannnnn inte få upp dem på hyllan utan sålde direkt ur kartong... Nu har jag beställt fler så om ni är sugna på denna klassiker så tror jag att vi har Sveriges bästa pris under Juli månad
Kolla butiksbloggen!!!
Några färger är REDAN slut, men beställda så tinga en om du tänker slå till!
Gulp mitt skrivbord svämmar över på jobbet!!! och nu vill jag bara att den inköpta förvarings serien i grått/zink kommer bums....

Vill ha den hemma och på jobbet =)

bild Livet i byn

Snygga designväggstolen (spec pris 1050:- ord 2500:-) har fått två Nya runda goa polare. Prickiga kuddar från Himla ord 399:- st nu spec pris 299:- De är rena rama prickiga pralinerna där de ligger och myser i stolen ;)

bild Livet i byn

Måste avsluta eftermiddagens inlägg med lite hot chocolate tvål i denna heta värmebölja som vi har här i byn just nu!!!

Sköt om Er

6 kommentarer:

MY COASTAL HOME sa...

Ah! Vilken söt radio, riktigt karamellig!
Solig hälsning
Jacqueline

Två systrar sa...

Jah..då börjar jukförberedelserna:-) Är det Bloomingville eller? Kram C&M

Malin sa...

Fin radio:) Gillar dem. Kram

Lantliga drömmar sa...

Va mysigt det måste vara att få plocka med alla saker. Radion står väldigt högt upp på min önskelista. Nilla

Västbacken sa...

Det blir bara Formex i augusti.

Kramis

Lotta

Ingrid sa...

Jag kan inte bestämma mig om färgen på radion, hur svårt kan det vara? Alla är ju toksnygga :0)

~Livet i byn