söndag 21 juni 2009

Hoppas Ni njuter av Midsommarhelgen

Midsommarafton i bagarstugan & sommarskrik... Nu kommer Sommaren - Jag lovar Redan idag är det varmare
Svenska flaggan och nya ljuset och ljuskoppen från butiken Handplockat...
Mums vad jag gillar vaxduken som ser ut som linne och miniflaskorna hängde en flaska på varje glas med olika midsommar blommor i...
Hälle bröd och motrotsbröd fr¨ån en av våra nya leverantörer på butiken Handplockat.
Doftljuset från Munkholm med doften Äppelblomster njöt vi av hela kvällen....

Nu ska vi i väg till min kompis Lena som öppnar sitt Cafe onsdag till vekcan efter stor renovering . De drabbades av stor vattenskada då Lena Vit stil och jag var på Formex... men nu jobbar hon i hjäl sig för att kunna öppna på onsdag...

Jag tar kameran med mej.... så ni får se hur hon har det
Ha en toppen Söndag....

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Vilka jättefina bilder, ni ser ut att ha haft det skönt.

Hälsa Lena, jag får erkänna att jag aldrig varit till hennes café. Men när jag börjar äta ska jag åka dit, men det lär dröja för de sista kilona verkar sitta som berget.

~Livet i byn

Lantliga drömmar sa...

Som vanligt härliga bilder! Här har vi haft en väldigt skön midsommar=) Nilla