onsdag 17 juni 2009

Hemma igen...

Tiden går fort när man har roligt... Det blev ingen mellanlandning vi flög nonstop till Stockholm men har inte lyckas vända dygnet i går morse vaknade hela familjen halv fem på hotellet och samma visa idag halv fem *pling*... så åt vi frukost och jag var tidigt på jobbet.. 1867 mail i inkorgen på mailen kan det vara något??? hinner inte rensa bland dem i dag men kanske i morgon...
Det har varit kanon härligt med semester och mys och vi är ut vilade nu och det känns hel kul att komma hem
OOOOps denna tidning låg på lagret!!!!
den har inte hamnat ute i butiken till salu men nu ska jag se till att den gör det
det får bli special pris 60:- ord 79:- ett av våra öppningserbjudanden....
Öppningsannonsen för nya butiken är inte inne i tidningen i dag, så jag vet inte hur vi gör i dag
Mina chefer tog beslutet att vi ska Öppna IMORGON kl 12.00

SÅ SKÖNT Allt i butiken är färdigt och nu vill jag bara låsa upp dörren imorgon!
De varor som stod på lagret och väntade packade jag upp i går kväll
Mums så många roliga och karamell snygga saker...
ikväll ska jag göra i ording massa färdiga MIDSOMMAR SET som blir perfekta GÅBORTISAR
syns vi i nya butiken i morgon kl 12.00 ????

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Du kan väl höra av dig på mailen om jag ska jobba enligt schemat i morgon torsdag?

Cambridgekonsulenten kommer i kväll 19,00, hon skulle försöka vara där redan 18,45.

~Livet i byn

Pysselpalatset sa...

Välkommen hem och ha en god glad midsommar. kram Jeanette

Vardagsdrömmar sa...

Självklart måste man komma och spana in nya stället, vet dock inte var det ligger någonstans, men man kanske kan fråga sig fram.
Måste säga att du är otrolig som har bloggat tom på semestern, starkt.
Jag kan knappt få ner nånting även när jag är hemma.Vi ses imorgon/Ingela

vardagsvitt sa...

Hej och välkommen hem!
Så kul att öppna någonting nytt lite som en sommartomteboda...
Ska försöka komma mig till Ä-byn och kolla in ditt arbete antar att allt är superfint och massor av jagvillhasaker!
Ha en fin midsommar!
Kram Marith