torsdag 25 juni 2009

Yes ... så H I M L A kul

Plötsligt händer det !!!! jag Brukar inte försova mej men i dag vaknade jag till fågelkvitter och hade sovit bort en & en Halv timmes arbetstid!!!!!! Jag som inte ens har TID att sova!!!!

Men så idag på förmiddagen så anlände äntligen pallen med varor från Himla!!!!

Jag lovar att fota i kväll men vår toalett/Spa avdelning bilden ovan... har fått förstärkning med handukar och UNDERBARA TVÅLAR.....YuMmy

Nya fågelburar i zink luffar slöjd =) Detta i hus form

Och denna mer traditionell... kommer att bli karamell snygg med blomma i....

Jag hade redan fågelburar i mitt flickrum.. för 20år sedan och kompisarna undrade om jag var rädd att ormbunken skulle smita då jag satt den i bur.....

snyggaste "vän" presenten

vänskapsmugg + the + råsocker = sann vänskap

Posted by Picasa

3 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh wwiiieee så mycket fint ni har !! Jaa, jag måste ju komma snart...eller hur ?
Ha det gott
Kraam Anette

Titti underkalas-eken sa...

Men åh vad mycket fint!! Jag gillade ALLA sakerna bäst!

Missa inte utlottningen hos mig!

Kram Titti

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Himmel såå mycket fint du fått in.. kram snowwhite-sussie