onsdag 24 juni 2009

Skulle behöva några timmar Extra per dygn....

Jag känner mej som Alfons Åberg... - Jag ska bara.....
Sitter och kompleterar våra ordrar till butikerna. Kul och konstigt att måsta beställa Mitt i säsong!!!! Vi har stundande Knalledagen fredagen den 3 Juli och vi ska få hem några special varor till Nya butiken Handplockat tills dess.... Hyllan ovan har dottern i sitt rum - den är slut på bägge butikerna så nu har jag beställt fler hos House Doctor.
Sedna har vi flera kundbeställningar på C L W gardinen i vitt så den kommer in den med.
På tal om Gardiner & textila D R Ö M M A R håll tummarna att det kommer en P A L L med varopr från Himla idag!!!!
Jag kompleterade vårt band förråd när jag ändå lade en order.... kolla in Butiken Handplockats blogg senare i dag så får ni smakprov på vad som är på väg in....

Idag Öppnar kompisen Lena sitt Underbara Sommar Cafe: Café Rävasten... jag tror att hon nästan har jobbat ihjäl sig pga den vattenskada som hon fick i vintras då vi var på formexmässan tillsammans. I går kväll levererade jag och Vit stil lite saker som Lena behövde till Cafet
Lycka till Lena Hela familjen kommer förbi så snart helgens fotbollscup
är färdigspelad...

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Jag har mailat dig, svara när du har tid.

~Livet i byn

Våglyckan sa...

Så mycket fint :-)! Ha en skön, solig och somrig dag.
kram från mig
/maria

Vittblandat sa...

Hej!
Jag kan ju förstå att du har fullt upp! Såg när jag kom hem och kikade på din blogg att du tar hem Roberts radio! Så glad jag blev!!! Har länkat mitt inlägg om sagda radio till butiken din, och säg att du tar hem den i rött så är min lycka gjord då bokar jag en på direkten! Håll huvet ovanför ytan och stort grattis till din fantastiskt fina nya butik & LYCKA TILL!
Din nya stammis/kram Katja

Vittblandat sa...

ps. när jag skriver att du ska hålla huvet ovanför ytan menar jag ju förstås att du inte ska stressa sönder dej!kram Katja