måndag 15 juni 2009

Sista dagen på resmålet

Idag får vi hänga upp handduken för sista gången....
sent i kväll börjar vi vår resa hem det blir mellan landning i Förenade arab emiraten.. och vi landar i Stockholm vid ett tiden i natt sover på "pitehavsbads" hotellet på Arlanda Rest & Fly och får flyga sista biten upp till Luleå tisdag förmiddag... som jag brukade säga under mina 13 år i resebyrå branschen ... då är ni åter brunbrända och ut vilade den.... sedan rabblade jag flygtiderna då resenärerna skulle vara hemma! Min kollega Karin tyckte det där lät bra och skulle prova på den frasen en dag men så lät det såhär.... då är ni åter ut brända och.... nej nu blev det visst fel...
Jag lovar vi är inte ut brända bara ut vilade

7 kommentarer:

vitstil sa...

välkommen hem till ett regnigt älvsbyn,,vi syns på onsdag!!!!
p&k susanne

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ha,ha ja ibland kan det bli lite knasigt!
Hoppas ni haft en riktigt skön resa och välkomna hem då !
Kram/Lotta

Skatan sa...

Håller tummarna för att det är peppparkakor som kommer hem och inte vidbrända sådana... :)

kram,

Halvdeles frånvarande skata

Ingrid sa...

Flyg försiktigt på vägen hemåt nu :0)

~Livet i byn

Jessica sa...

Hej,
första gången jag hittar till din blogg.
Välkommen hem till ett kallt och regnigt Sverige!
Låter som ni haft en härlig semester, vi var också i Bang Tao i Mars och den stranden var ju helt fantastisk!

Kommer gärna tillbaka till din blogg och läser mera.

kram
Jessica

Lantliga drömmar sa...

Välkommen tillbaka till ett grått och regnigt sverige, men vi hoppas solen snart även skiner på oss. Nilla

Unknown sa...

Håper ferien har vært god og at dere kommer vel hjem. Koselig blogg du har...hit kommer jeg tilbake.
Klem...Ellen