fredag 5 juni 2009

Inga tider att passa

Ett av det absolut bästa med semester oavsett som man är i Thailand eller på kaaalfjället är väl ändå att man INTE har några tider att passa... man behöver inte se i almanackan för att se vad man ska göra i eftermiddag och i kväll och i morgon och sedan inga komihåg LAPPAR

(men jag är övertygad att det ligger lappar på mitt skrivbord när jag kommer tillbaka)


Bilder country home
Sedan det där med att kunna ta sig tid att läsa en bok eller ägna sig åt ett pyssel (Dottern Å jag brukar ta med oss lite halsbandsdelar så vi gör oss en semester fotlänk eller armband och halsband) Det är åxå semester!
Vad är Semester för dej?
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Så enkelt som att vara hemma på gården och pyssla, det är semester för oss. Vi håller på att lägga plattorna i uteköket nu, det blir SÅ fint!!

Tänkte på en sak, diskbänken som står i köksdelen på butiken är den gjord av Uffe? Den med nedsänkt diskho?

~Livet i byn

Tidsmästarinnan sa...

snyggt, snyggt, jag gillar verkligen svarta detaljer.

Fullt med inspiration här som vanligt!
Kram
Susanne