fredag 26 juni 2009

I natt beställde jag varor....

Fredag Redan vart tar veckorna vägen???Igår kväll startade Sveriges näst största fotbollsturnering för barn & ungdomar..
Våra barn startar sin PiteSummer Games helg idag. Maken & barnen har åkt till Piteå och jag ska ansluta så fort jag kan... för att kunna ta mej i väg i eftermiddag så jobbade jag sent i går kväll! men vilket nöje (och så mycket man får gjort)
Jag beställde från tre leverantörer... sedan när jag var färdig kl 00.29 drömde jag mej bort .... i nya höst och JUL katalogen från en av våra Danska leverantörer ( den har bara kommit ut på nätet ännu men jag bläddrade mig igenom 250 sidor och bara njöt) "de har verkligen över träffat sig själva" mer om detta på bloggen på SÖNDAG.
Vit eller Svart ram? lilla griffeltavlan kommer i bägge färgerna.

Termometern i vit emalj kommer i två storlekar liten "normal" storlek och en STOR.



Snygg handduks upphäng.. eller för smycken /skarvs, kommer i vitt

Stort väggord i svart

Denna leverantör utökar sin klädes kollektion till hösten

Jag blev stormförtjust i tightsen med knappar på... men de är bara rekvisita (depp) Mycket grått dovt lila och blått i flera färgställningar....
Nu ska jag jobba på så jag kan ansluta med familjen i Piteå i em Dottern spelar sin sista match för dagen kl 22.00 sedan har de öppet på stan till kl 24.00 så vi hinner kanske en shoppingsväng åxå
ha en toppen fredag... jag blir dså glad att det är så många som kikar in

9 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Ohhh vad mycket fint...och tunikan på sista bilden, där fick man vill ha känsla..
Jag lovar att jag hör av mig några dagar innan jag kommer, det hade ju varit perfekt på knalledagarna, men den dagen så ska jag och syrran till tinget i Haparanda, konkursen du vet...också måste jag ju förbereda loppisen..så roligt om du kan komma !!!!
Ha det gott
Kraam Anette

Ingrid sa...

Ha det skönt i Piteå nu, jag ringer om det är nåt!

~Livet i byn

Ingrid sa...

Då syns vi ju innan du åker! Håller med om måttet, det känns lite läskigt. Eller så åker man förbi när folk är vakna och ute.

~Livet i byn

mali-mo sa...

Så masse flotte bilder ud...må si jeg gleder meg til jeg engang kommer ned i normale str igjen og kan unne meg slike vakre klær som dette. Likte den tightsen jeg også!

Håper dere får en flott fotballhelg, heia heia!!

T.Polly sa...

Å så masse nydelige varer!!!! Ha en god dag! :O)

Ingrid sa...

Jag har mailat bilder till dig från butiken om du vill använda dem i butiksbloggen :0)

~Livet i byn

vitstil sa...

tack för inlägget,,,kanon väder för summer games,FÖR varmt för mig. kramen

Lantliga drömmar sa...

Vilka fina bilder. Men du måste vila lite också. Nilla

Huset vid ån sa...

Mycket fint....Önskar dig en Trevlig o Skön Sommar! Kram Therese