onsdag 10 juni 2009

Vi har inget Garage

Några förvaringstanskar mitt i semestern....
Vi bor i ett av byggdens äldsta hus... vi har en bagarstuga, lillstuga och häbbre så jag klagar verkligen inte Men det är ju en faslig TUR att jag inte har en Mekande man... Det finns Herrar som prompt skall låta GARAGET styra vid hus inköp... (nej jäklar han måste få en extra pöss bara för att han inte är sådan ) Vi har ju INGET GARAGE.
Men tänk vilken lyx Var sak på sin plats ... slalomutrustningen
färgburkar ... skarvsladdar...
säsongs saker..

OCH (..drömmande..) verktyg...

Att nu allt i detta garage på bilderna från BHG är sommar fräscht målat gör ju inte att det ser mindre inbjudande ut!

Jag är fast besluten om att det bor en "Mulle Meck" i oss alla.

2 kommentarer:

Våglyckan sa...

Joru, om man ändå kunde hålla en så snygg ordning i ett så snyggt garage så ;-). Vi får se vad framtiden bjuder på. Roliga bilder du bjuder på.
kram från mig
/maria

Huset vid ån sa...

Vilket garage...Där var det ordning o reda! Rena drömmen...Själv har jag ett garage som är så fullt att inte bilen går in! Visst är det bra....