fredag 9 september 2011

Butiksbilder ...


Hej snyggingar!
mitt fotokonto på bloggspot är fullt så jag har FAKTISKT kostat på mej detta nöje nu.. och köpt utökat fotokonto... har bloggat i över 4 år så en hel del bilder finns det lagrat...
Jag unnar mej det ... mitt ständiga försvars tal... jag röker inte jag snusar inte... SÅ JAG KAN UNNA MEJ
men uppdateringen tar 24 timmar så ni får gå in på butiksbloggen för att se dessa bilder...

Sprang in på butiken en snabbis ... WOAOW
GreenGate är här
Tjejerna har jobbat på som GALNINGAR
Ni bara måste in och titta på allt höstmys....
Mustiga VARMA färger.. i störtskön harmoni ...
Hemtrevligt att kliva in på BUTIKEN !!!
Textiler .. tänk vad en ny kökshanduk kan piffa... och själv så BEHÖVER jag minst 4 nya Lattemuggar
Jag hr inte fotat med nått romantiskt skimmer jag tror att jag i ivern glömde kolla linsen på mobilen
 hoppas ni står ut =)

Inga kommentarer: