onsdag 7 september 2011

Morrn morrn

Oj denna dagen vaknade jag med ett RYCK TIDIGT inte det bästa!
ett litet tips idag
För 10 år sedan GULP vad tiden går så besökte jag och tre "girls" (Anna Sara och Maria)
 Selma Lagerlöf SPA och då provade jag Decleor för första gången!
Älskar denna Decléor Arôme Tonic Eau de Soin Body Fragrance
Lätt doft för alla hudtyper.

Egenskaper: Uppfriskande bodymist för både kropp och sinne. En underbart frisk, fruktig och solig doft som sprayas över hela kroppen. Doften är en kaskad av 11 energigivande essentiella oljor i kombination med extrakt av ginseng som känns i både kropp och sinne! Alkoholfri och därför perfekt att använda i solen.

Nu har jag varit utan den sedan ett missöde för några somrar sedan då vår son skulle KLÄTTRA IN GENOM badrumsfönstret och rev ut ALLA moderkakans godofter efter ett bråk med storasyster som låst honom UTE. Nu vet jag att detta händer ju ALDRIG i andra familjer att storasyster och lillebror BRÅÅÅÅKAR men i vår familj så händer DET!

Men i söndags stressade vi in på Pub för att se House Doctors nya butik och där på markplan fanns ju Decleor på KICKS i PUB varuhuset.
Jag bara trillade dit och köpte bodymisten och detta kanon paket ovan
och nu är jag så GLAD att jag gjorde det

YUMMY  himmel vad jag har saknat den bodymisten !

Bildbevis från House doctor butiken kommer i eftermiddag KRAMIZ

Inga kommentarer: