fredag 2 september 2011

Första dagen på mässan rapport !!!

Fin fredag alla chokladpraliner !
Här kommer en första rapport från vår inköps helg !

hela Formexmässan har gjorts om så jag hittar inte till mina leverantörer MEN JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAAAAAAAR nya upppläggggget
idag kommer vi att Dreggla kan jag lova !!!

Vi började på HÄRLIGA bruka i frihamnen
Yummy

Juuuul på fina Bruka !!!

Denna järntavla från Bruka tycker Eivor och jag ska bli ÅRETS JULKLAPP

en måltid utan vin är som en dag utan SOL

För er som har närhet till butiken tycker jag att ni ska unna er en nyhet när det gäller Fredagsmyyyys

Chokladfondy

finns i tre smaker...
Ljuschoklad/karamell
Vit choklad /lime
Mörk chokld/ Apelsin

kolla in Butiken Handplockat där vi har en fredags specialare för flingsaltet ... och andra nyheter
sköt om ER

 

4 kommentarer:

Mel's Designs from the Cabin sa...

They look very tasty....then..I spoted the old bathtub outside...I fainted and picked myself up and stared at it...I love it...that is so neat...I've seen showers outside, but not bathtubs...that's so cool! Thanks for sharing both...I want to feature your blog, but first I'm featuring The Paper Mulberry blog...come over and see it....Mel's Designs from the Cabin....Mel

Tidsmästarinnan sa...

Men åååhh, nu vill jag ju bara se meeeeer :-)
Du får fota så kameran glöder vännen :-)
Kram kram
Susanne

Johanna Stålros sa...

Mera.....

Butiken Handplockat sa...

Thanxs / Tack DET KOMMER MERA