måndag 12 september 2011

Eldar ni ljus utomhus som jag gör!

Ny arbetsvecka... och mycket på gång..
på Fastighets sidan har vi så många saker som ligger i startgroparna att jag bara ÖNSKAR att jag får kicka igång men något så det inte blir kertchupeffekt och allt ska göras OMGÅENDE...
Men oftast i mitt arbete blir det en domino effekt.. det ena ger det andra, och därför måste man ibland vänta och sedan händer ALLT på samma gång!

Oj vad jag solar insidan just nu ... helgen med familjen och sedan finaste butiken Handplockat!
vi har en härlig BREDD av underbara GreenGate..
och verkligen älskar deras kombinations möjligheter!

Idag efter jobbet ska jag smita in på Handplockat och köpa mej mina första Latte muggar från GreenGate
de blir dessa randiga! älskar den färgkombon finns i textilier med ....

Nya porslinet som går att kombinera med ALLA GreenGates nuvarande
ser ut så här... fina färger med decor på in och utsidan
prickar.......
Vändbara korgen finns i denna kombon =)

Flat i två olika storlekar med denna dekor !
Mera Textil ÄLSKAR DERAS fina textilier... en ny kökshanduk kan piffa vilket trött kök som helst...
Jag klädde om några stolar med Greengates köks handukar i våras... nu tror jag de ska få höst färger
billigt PIFFANDE
Denna karamellsnygga goding... viskade redan i Danmark till mej helt oskyldigt förföriskt....
- Anna när du öppnar mej har jag en spegel i locket och jag VET
 att jag skulle stortrivas med din make up
;)
Hur kan man motstå en sådan goding?
jag tror inte jag kan det ...
blir nog en ny necessär åxå =)

Nu är det tända ljus utomhus som gäller ! Trots regn så eldar jag i mina stora zinkhus vid bron och i mina lyktor i trädgården... TROTS att jag måste ut nattetid och släcka dem . Men det gör inget, jag tycker det är så mysigt med tända ljus när barnen kommer hem från träningen.
Jag eldar inte bara när vi väntar "främmande" utan vardagar med !
Jag tycker det är så hemtrevligt!

3 kommentarer:

Krusidull sa...

Hej
Fina lattemuggar, säkert goa att dricka ur.
Så skönt o höra att jag inte är själv med att kuta ut i trädgården nattetid för att släcka ljus.Iförd sonens förstora skor och min slita flanell pyjamas.
Krusidullan

LOPPISLIV sa...

Så mycket fint, Greengate har fina saker. Jag tänder också ljus utomhus i lyktor, ger sån mysig känsla. Ha en fin dag. Kraam P

Mel's Designs from the Cabin sa...

I love your fabrics wrapped in twine and a little pine tree branch in the picture....Mel