lördag 24 september 2011

Idag (och imorgon ) ska jag mysa på Butiken!

GOD MORGON finaste ni !
idag fortätter jag med butiks fix ... åh vad det är kul när man får polimasa tända ljus och rodda
och trixa med stämningen ...


Hösten är ju bra mysig i alla fall... (jag känner mej buslyklig att få bo i denna delen av vårt fina land där vi verkligen HAR 4 årstider... HÖST VINTER VÅR & SOMMAR 

Idag ska jag fota så ni får se vad vi hittat på och allt nytt =D
Lyktor... himmel vad vi ska elda idag
Det KLIAR i fingrarna jag ska packa upp blockljus spindelvävsljus och små godingar idag ...
Vi har fått upp en vitmålad råspont vägg där alla våra roliga skyltar hänger.... ( Tack skäggia U för att du hjälpertill och för att du bär workerbrallisar NÄR du gör det LOVE IT) 

En hel del kulit till köket =)


Sedan hände det lite i vår avdelning HP Wardrobe
Hyllor och mera fix där idag =)

SUCK igår packade jag upp en liten kartong från fantastiska
Ewa i Walla
Jag har bloggat dessa bilder förr men nu är det Här...
Kärlek
morr denna tiniminimama har trillat dit på en svart klänning...

Här kan ni kolla in delar av Delivery one av höst och vinter kollektionen
fastnar du för något som vi inte har hemma...
kan vi försöka ta hem det åt dej !!!!

Kom och hälsa på oss i butiken i helgen vi ska elda ljus och fortsätta att packa upp godingar...
Imorgon har vi söndagsöppet 12-15 HÄRLIGT
låter inte det bra
HANDPLOCKAT så klart
Lev och må nu ska jag lämna min hostiga familj ...
placera lite extra färg på fransarna och lurva iväg till butiken
Denna skylt hittar ni vår webbutik
Det budskapet vill jag så klart att ni bär med er idag !!! det är ju LÖRDAG
önskar er den härlig höst lördag

1 kommentar:

Mel's Designs from the Cabin sa...

I used your slogan....Be Good on my FB page....I've got grandkids...lol...thanks...and I still love your old galvanized outdoors bath tub...thanks for being a friend at Mel's Designs from the Cabin....I put up new things I made for the next sale...at Craftville Market Place...a local venue in Nashville...Mel...please tell me what you think about them and offer suggestions...much appreciated..