tisdag 13 september 2011

Dagens favoriter !

Hej här kommer dagens favoriter...
ikväll blir det extra jobb på Handplockat
Härliga tider... det ÄR mysigt att få packa upp och fixa och trixa !!!

Denna gillar jag SKARPT... snygg utomhus och på bordet inne!
Gillar detta nyanlända "Cafébord" som har

Två coola palla i samma serie...
Snyggit i en hall ...på en balkong... som nattduksbord...

Jag vrål gillar korg och rotting just nu ..
det är väl hösten och allt snyggt jag har inspirerats av under inköpsresorna...
höstmustig ... ni glömmer väl inte att dricka mycket vatten om dagarna...
KRAMEN

4 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Ja det kommer in mycket fint i alla butiker nu till hösten. Är mycket man vill ha ;) Nilla

Handplockat sa...

ja nilla jag måste bara göra en rokad hemma =) så jag får ihop det hela =)

hemma hos lilla mej sa...

Ååå vad mycket snyggt.Måste vara skoj att plocka upp allting nytt och fräscht.Ha en skön kväll.Kram Rita ♥

Mel's Designs from the Cabin sa...

Baskets and bottles seem to go so well together...both work and play in vingettes....lol....thanks for showing these....Mel