onsdag 14 september 2011

Vill göra fint utomhus...

Mitt i veckan tankar!
Hej alla goa.. igår fick vi in Mosshjärtan... rotting och korg för att göra fint utomhus..
jag lånade hem lite och nu vill jag bara göra mysigt utomhus hemma!
idag bilder från vår Danska leverantör som levererat på morgonkvisten!
YUMMY
Lena och Kerstin har fullt upp på BUTIKEN idag

Kanske jag kan unna mej en skogstur i helgen så jag får mej lite fina kvistar och ris...
vi har björnrika marker så jag törs inte gå långt från bilen....


Vår goa leverantör har många .. lite udda saker jag gillar verkligen deras sortiment
sedan har de en bra prisnivå =)

Några av mina utomhus favoriter ;)


Juuul bara liiite jul
detta finns på vår lastbrygga just nu (tror jag)
kanske man skulle ta och äta lite på sin lunchrast med ;)
sköt om er


4 kommentarer:

Mel's Designs from the Cabin sa...

What are those big red round things in the basket hanging on the wall in the 1st photo? Your photo looks so pretty for fall. Mel

Malin - Carlssonkarlsson.blogg.se sa...

Visst skall man ha fin fint utanför huset också. Det är ju det som gör första intrycket:) Kram Malin

Therese sa...

Inte för att jag längtar jättemycket till jul, men de där bilderna ser väldigt inbjudande ut faktiskt:) Fin blogg dessutom!

Handplockat sa...

Mel... its a big heart i´ll show you more later =)
Malin så rätt =)
Tack Therese =)