tisdag 6 september 2011

Det kommer mera...

Halli hallå alla Gullhumlor!
det kommer fler formexbilder men jag jag jag ska bara föra över bilderna och det hinns inte med idag !!!
Här är det många bollar i luften just nu !
precis tillbaka på kontoret efter ett givande morgonmöte med Älvsby köpmanna förening.
Vi har planerat en "GIRLICIOUS" kväll nämligen Tjejkvällen den 29 september då butikerna kommer att ha kvällsöppet till 21.00

Idag bilder från vår nya leverantör Trademark
visst ser det lovande ut !

Ikväll har vi P-och aktivitetsmöte på Handplockat då vi ska spika höstens aktivitetskallender
känns så kul jag är  SÅ TAGGAD !!!!
Nu måste jag bara förmedla all inspiration till alla HPare och sedan ska vi förverkliga våra visoner ...
härliga tider strålande tider !
Mera hemtrevnad och inredningsinspiration åt folket
gokramen via cyber rymden från lilla stora mej

Inga kommentarer: