onsdag 7 september 2011

Som utlovat dagens andra inlägg =)

Här kommer några bilder från House Doctors butik i Pubhuset i Stockholm !
House Doctor är vår leverantör sedan vi startade och en av våra huvudleverantörer denna höst !
Lampan finns redan i vår butik Handplockat
Snygga bokstäver till snygg titel ;)
Tycker det är Coolt att vara någons fru
Det borde du TESTA Anneli .... (insider joke blink blink)
Inspiration
Imorgon kväll skulle jag vilja börja med vår råare avd på butiken... men i kväll VILL jag bara vara hemma har minus på hemma kontot sedan början på augusti
Mix det gillar jag !!!
Dessa nya coolingar har vi åxå redan på Handplockat ME LIKE!!!
Den Lååånga höga skylten finns på handplockat men vi har inte fått fram den ännu...
ROKAD och LEVERANS är på gång på BUTIKEN

GREEEEEEN GAAAAAAAATE is in THE HOUSE
Yummy SÅ MYCKET FINT
gänget på Handplockat beklagade sig i går när de börjat packa upp
DET BLIR DYRT DETTA JAG VILL HA ALLT mumlades det överallt ;)

2 kommentarer:

Västbacken sa...

Snart kommer jag på besök i butiken igen och då tar jag med mig syrran. Saknade Danmarkstrippen med dig :(

Kram

Handplockat sa...

SKOJJAR DU ...Finaste Lotta... Ingen som satt i pyamas och bläddrade i kataloger med mej i Danmark!!!

KOOOM jag tror du gillar ... men "you know mee" DET ÄR FULLT i butiken... =) smsa innan så jag får mej en kram