tisdag 20 september 2011

Nu är det så där fullt upp IGEN...

Busväder och höstrusk bjuds det på här vi vår by idag !
men det gör verkligen inget, då kan man med gott samvete växla upp med inomhuspysslandet =)
Mumma jag gillar vår Leverantör... som levererat ...
de har något för de flesta av stilar...

Ojojoj vad jag gillar den nya sideboarden på Butiken
ikväll VILL JAG VERKLIGEN jobba på butiken och förbereda inför det som ska hända i butiken
jag jobbar på söndag i själva butiken KULIT och innan dess vill jag verkligen att en hel del ska vara klart...

Nu kan ni "gilla" vår butik på face book klicka bara på knappen ovan!
nu är min lunch rast över
Back to work =)

3 kommentarer:

Pite ByggnadsvårdsErica sa...

Vilka fina varor ni har fått in! Hoppas du har pysslar riktigt ordentligt i butiken i kväll :-)

Kram Erica Pite Byggnadsvård

Mel's Designs from the Cabin sa...

Nice kitchen picture...I so enjoy your blog...I can't understand it, but the pictures are wonderful! Mel

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så mycket fint ni har börjat få in, här har den första julleveransen kommit så jag tänker jul och fotograferar för fullt. Lite tokigt är det,grannarn tror ju inte jag är klok när jag lastade ur små granar från bilen här om dagen fast dom börjar nog bli ganska van vid det här laget.Ha en bra dag.
Kram Theres