måndag 21 februari 2011

Firade en UNDERBAR FÖDELSEDAG !

Summerar en Underbar födelsedagshelg!
vi har firat i dagarna TRE Fredag Lördag och Söndag!
I lördags Fyllde jag "jämnt" Planerar ett Sommar Partaj - så min dag blev verkligen MIN DAG!

Denna härliga utsikt och vinter vy var den första födelsedags presenten i lördags!

Vi har verkligen en KALL vecka bakom oss här i norrland men vi trotsade kylan och åkte NORRUT i fredags! Fredag förmiddag började med en timme hos Make up Store i Luleå  kurs och make up och en härlig påse med fina produkter valde Bla TVÅ Lars Wallin ögonskuggor HELT underbara...
Serum penslar och andra godingar (tror bestämt att jag ska visa er sedan!)
Sedan fortsatte vi Norrut och kl 15 Så fick vi checka in på CAPE EAST!

Sveriges Östligaste Udde där en Norrbottesgård har en underbar restaurang och där det nu finns SPA och hotell tillbyggt. Här ser ni ångan från hot tub och en av utomhuspoolerna! (fotat när vi gick mot frukosten). På fredagskvällen åkte vi över landsgränsen och där blev det middag!

På min Födelsedags morgon så uppvaktade Anneli och Rickard mej med en högblank påse från Efva Attling och en sååå fint halsband som jag suktat efter LÄNGE kulkedja och brickorna Homo Sapies
TACK ALLDRA UNDERBARASTE vänner!!!!
Efter morgonens kramkalas så promenerade vi upp till herrgården! OTROLIGT VACKERT
Där serverades det Buffé frukost vi satt och njöt av byggnaden frukosten och sällskapet i en och en halv timme. Vilken underbar start på dagen!
Efter det så började vi vår spa upplevelse! ska blogga om det i kväll Jag bara Måste rekommendera detta!
men mer om resten av min födelsedag i kväll !!!

Igår söndag fortsatte firandet !!! vi bjöd våra familjer på gooo lunch igår på härliga Cafe Rävasten
Jag gillar fisk så jag valde lax på menyn Lena är FENOMENAL och det sprakade ljuvligt i kaminer och kakelugnen och vi fick hela huset för oss själva!!!
Fina presenter och helt spontant fick jag av min faster Maja hennes lilla sminkväska som min mamma sytt och givit henne för många många år sedan som han använd sedan dess!!!
så det kändes som om även lilla mamma var med där på ett litet hörn..
Min faster Maja hade även målat ett underbart födelsedagskort till mej i akvarell...
Gårdagen avslutades med bugg träning och jag är så lycklig efter den gångna helgen!
 TACK ALLA
Jag bara njuter av alla helgens intryck och lovar att det blir ett sommar partaj hemma på VÄSTANÄS i början på JULI! Mera om Cape East ikväll här på Bloggen!

4 kommentarer:

Kerryanne @ Shabby Art Boutique sa...

Sounds like you had the perfect birthday. Best wishes xx

Unknown sa...

Men vad underbart det låter och vilka härligt vackra bilder..GRATTIS i efterskott!!! Kram/Annelie

Ingrid sa...

Det är du verkligen värd, på alla sätt och vis. Hoppas du njuter av att träda in i samma ålder som mig ;0)

~Ingrid

kardemumma sa...

Stort grattis! Du blir bara snyggare och snyggare,pärlan!
Låter som du har haft en superfin helg!
Största kramen till dig!
Carina