lördag 26 februari 2011

Tidig lördagsmorgon !!!

Helgen blir inte som vi planerat- men det blir nog saker gjorda trots allt...
I helgen är det buggtävling i Sundsvall hela familjen skulle åka... Men jag har för mycket "ogjort på arbetet" så vi bestämde i torsdags att jag och vårdotter stannar hemma och jobbar undan men så i går blev jag sjuk ...
jag hade tänkt packa upp tvåpallar bara igår kväll men det blev inget av med det..

Jag får ta i tu med dem när vi stängt butikerna i stället
Det kliar i fingrarna kan jag lova!!!

JAG ÄLSKAR Green Gates mix och match möjligheter... trots olika mönster och färger blir det HEMTREVLIGT och härligt att BLANDA!!!! Tycker MYCKET om bilden ovan!!!

jag kan inte låta bli idag måste jag visa opiffade bilder från nya avdelningen på Butiks bloggen...
Butiken Handplockat
Sedan tror jag nog att det blir fler blogginlägg här på bloggen idag
så go lördagsförmiddag på er sockerhögar och till alla som FÅR FÖLJA på buggresa säger jag
NJUT MYS OCH HEJJA FRÅN MEJ för allt vad tygen håller !!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Å va tråkigt att du blev sjuk,men det är väl typiskt när man planerat nåt roligt..:)Det är verkligen läckra saker du visar med härliga mönster och färger..Önskar dig en bra dag och krya på dig...KRAAAM!!