tisdag 15 februari 2011

Vilken TISDAG!!!

Idag har jag varit med min snygga Pappa (påminner starkt om Ålfons Åbergs pappa) i Piteå till kl 15.00
och nu när jag kom HEM ( ja jobbet är ju som HEMMA) så var det...

ett härligt bemötande på lagret på vår Happy Home butik Interiör och Design
IDAG blev det Leverans våra största leverantörer denna vår har levererat....

bilder idag från mässan hos en av de leverantörer som levererat idag!!!!
jag hoppas dessa tavlor är med =)

Nu var det ju bara det att jag har årsmöte med köpmanna föreningen i kväll och helst av allt skulle jag vilja stå på näsan i alla härliga kartoner och bara få lyckorus i tårna om och om igen....

Undra var lilla pappsen gillar detta inköp ? gamla nycklar bara som snyggo !!!!!
Tjingeling kalaspinglor nu ska här jobbas har lite att förbereda inför köpmanna mötet
sedan MÅÅÅÅÅÅÅÅÅSTE jag börja med avdelningen HP WARDROBE
 jag har så mycket snyggt jag vill visa ER
P & K
Anna med bloggen Handplockat
oj jag har nog på alla dessa år inte skrivit någonsatans att jag heter Anna men det gör jag  =D

6 kommentarer:

Nanna sa...

Ska bli kul att se vad ni får in för något nytt i butiken!! :D

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj med massa nytt i butiken.Önskar dej en skön kväll.Varm kram Rita ♥

Min lantliga dröm sa...

Alltid skoj med nya saker, särskilt när dem är så där fina:) hoppas du fick en bra och produktiv dag!

Änglarum sa...

Hej! vad fina saker i butiken ♥
kram Jessica

Lucie sa...

Krásné věcičky. Hezký večer
Lucie

Annica sa...

Finfina saker! Tavlorna var ju bara för underbara:) Jag har också ett gäng gamla nycklar, stora fina till rejäla gamla lås. Kanske dags att använda nu?
//Annica