fredag 18 februari 2011

Fredagsmyys!

God morgon solstrålar!!!!
Jag ska strax lägga ned sista plaggen i weekend väskan
När jag besökte huvudstaden och mässan fyndade jag en goding på REA
Essential 3 Tier Dress från HunkyDory
Hittade denna bild hos Nantucket på bilden är den Marin jag valde mellan Marin och svart men fegade ur och tog den Svarta " den går ju till allt" den ska strax ned i väskan!
kl 9.25 går bussen mot vår Recidensstad och 10.30 ska jag mysa en timme på Make up Store...
Kl 12 ansluter maken i stan vi ska luncha och sedan åka vidare.
Jag bara måste visa er detta kaxiga kök som en av våra leverantörer hade på mässorna
snyggt tycker jag !!!
Igår hade vi en toppen dag!!! morgonen började hos min härliga frisör HÄRLIGT Tack Ida på Divine för att du verkligen gör underverk och alltid får en att verkligen bara njuta i frisörstolen =)
Sedan blev det  röj hemma och på eftermiddagen kom min kompis Lena som har Cafe Rävasten med mina beställda smärgåstårtor och två härliga kladdkakor med vit choklad iiii som jag i ska ska bjuda våra anställda på Idag till lunch! (HOPPAS DET SMAKAR)

Nu ska jag och vår dotter mysa en stund vid frukost bordet
 (sonen är sjuk och har redan åkt till farmor och farfar)
sedan leverera vår dotter till skolan och kolla att allt är med.
Det känns hel mysigt att får smita i väg med sin man denna helg
i morgon ska vi fira och till sommaren blir det FEST

Önskar Er alla en FIN FREDAG

4 kommentarer:

Tess på Tilda och Mamma sa...

HEj Vännen,
Beställde en chill för några dagar sedan men inte fått någon bekräftelse hur jag ska betala har jag missat något eller?
Ha en bra dag.
KRam Theres

LantlivsAnette sa...

Men vilken mysig dag du kommer att ha..har jag missat att du fyller år ? Eller ?
GRATTIS i så fall vännen !!
Kraaam Anette
P.s Ursnygg tunika du har köpt !! Svart= me like...
Du, vet du om Greengate porslinet finns i någon annan färg än blått, den med stämplar på ? Blev såå kär i den..

Ingrid sa...

Grattis till bästa Anna :0)

~Ingrid

Annica sa...

Alltid roligt att läsa din blogg! Ha det så trevligt i helgen!
Hälsningar Annica