torsdag 17 februari 2011

S som i städa och slänga !!!

TITTA så fina Krukor .... kanske de står och väntar på Lagret Redan!!!!! Härligt
Vår + nya krukor = Sant


Idag har jag och maken SEMESTER vi har tagit ut två semesterdagar denna vecka Torsdag och Fredag!!!!
S som i SKÖNT och som i Städa och Slänga och Såååå välbehövligt!!!
Idag bilder från vår "bästa pris leverantör"!!!! som har levererat men vi har inte hunnit packa upp ännu !!!
igår unnade jag mej en stund på Handplockat vi gjorde en Fraaaaaaaaansk boutique hörna vid nya tapeten ... men innan vi gick hem ställe vi undan allt vi stylat efter som Åsa och Jossan denna morgon skulle hänga sista tapeterna...
Baaah Morr inte fick vi färdigställa inte.... Det blev visst inge bra så nu måste jag välja ny tapet eller kulör
och vi som trodde vi skulle bli "färdiga idag" lite deppigt faktiskt särskilt för alla som jobbat på denna morgon!


IDag Blir det alltså STÄD garderobs rens och RÖJ jag vill Bara KASTA! bäst att göra det då när DET iiiilet äntligen anlänt!!
I morgon smiter vi iväg Maken och jag! vi ska ha en egen fredag-söndag på hemlig ort!!! så jag är åter på Måndag!!!! känns härligt att säga nuu är jag ledig i fyra dagar!!! det är ju bara påskhelgen annars som vi är ledig så länge =) det känns så lyxigt att får vara hemma mitt på ljusa dagen och Bara få ta i tuu med sådan man Vill göra !

Jag kan i alla fall säga att morgondagen börjar på Make up Store och en timmes "kurs" härligt med Inspiration och lite färg !!!!

KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLEK på Er

Inga kommentarer: