lördag 5 februari 2011

Inte 1 inte 2 inte tre....

Det är verkligen TOPPEN att få åka till Danmark och Formlands mässan till varje säsong
 (Tack världens bästa delägare)
I torsdags bar det av (glömde min mobil hemma !!!! nyttigt och bra lärpenning) Dagens startade kl 04.00 och vid lunch var vi på mässan i Herning (legolandsön) vi jobbade på som galningar tills mässan stängde ...

Det blev inte en inte två inte tre nya leverantörer utan FEM st jag är så HIMLA GLAD
vilka GODINGAR hoppas våra kunder tycker det åxå =D
Här bilder från vår trotjänare bland leverantörer och deras ENORMA monter i Danmark...
Massor med Pastellfärger!!!!
Om min man såg denna skulle han troligast köpa hem den...
Jag är ju den som görden TRISTA maten i detta hushållet ... blodpudding....
han står för gourmé matlagningen och tycker inte att det är så piffigt det jag lagar!
Redan fösta kvällen i Danmark så förstod vi att vi skulle hinna allt på två dagar vi kröp upp i sängen kryssade i kataloger och planerade för fredagen!!! stress och hjärtklappning... helt OLIKT MEJ
så bokade vi om våra flygbiljetter jobbade som galningar i går och flög hem
HELT CRAZY - det är jobb att åka på mässan så det kändes otroligt seriöst att jobba på som galningar och sedan få åka hem till familjen så vi gjorde helt otippat det ... Maken undrade om det "Hänt ngt" då jag skulle komma hem tidigare JA SA JAG VI HAR JOBBAT SOM GALNINGAR och får möjligheten att åka hem nu istället föratt vara hemma söndag natt =)
åååh vilken inspiration på mässan man vill bara hem och göra om HELA butiken....
och att allt ska komma NUUUUU
Jag är så glad över våra nya (och gamla ) leverantörer och denna kommande VÅR och Sommar
det kommer fler bilder jag lovar och brutalaste och bamsigaste kramen till min reskompanjon
Lotta på Moster FIN
Nu är det kast och röjjardag hemma på västanäs och ikväll blir det MELLO med polarna =)och familjen
ME LAJK

1 kommentar:

Pite ByggnadsvårdsErica sa...

Oj, vad ni verkar ha jobbat på och vilka inspirerande bilder du har lagt ut. Man blir helt sjuk! :-)

Varma lördagshälsningar Erica Pite Byggnadsvård