fredag 25 februari 2011

Nu vill jag visa ER ALLT på en gång!!!

jaaa idag vill jag visa Er ALLT vi jobbar med på Handplockat men det går ju inte men det blir inget färg tänk utan stressiga bilder från butiken här i bloggen idag!!!! här på första bilden ser ni en av våra nya tapeter men bilden gör den verkligen inte rättvisa den är Milt turkos med vita prickar och över det bruntoniga rosor...
kommer fler bilder i denna vrå så ni får känslan!!!
Här tänkte vi Fransk BOUTIQUE när vi planerade.... jag hoppas ni förstår vad jag menar när vi är färdiga!!!
 
Samma tema i puderfärger på sjalar och accecoarer....


Snabba kast igår fixade tre GULD anställda med ett nytt hyllparti här hamnade vårt nya pastelliga milda porslin i kalas färger och mönster... i härlig harmoni.... TACK För hjälpen
så BRA DET BLEV och så glad jag ÄR för er toppen insats!!!!

Men sedan ÄR DET JU FREDAG IDAG!!! så jag bara måååååååååååste få visa "karamell hyllan" när det gäller kroppsvård... suck här samsas Brukas tvålar med godingar från Cath Kidston... Avocas parfymer och härliga hud och handkrämer pockar på uppmärksamheten... MUMMMA!!!!

Ni får ursäkta mitt spretiga inlägg idag men jag har faktiskt varit uppe sedan kl 2 mår inte toppen så jag är hemma idag!!! förutom den "korta natten" så har vår Ragdoll NOVA rallat hela natten Maken tyckte att hon skulle få VILA från P-pillerna en vecka ..hon blir ju mindre sur och mera kelig
MEN HUR tänkte han egentligen???
Maken snarkade i godan roo i natt medans Nova sjöng ut sina luster och jag mådde inte toppen och gav tidigt upp kampen om att få somna om!!!

Med ett leende hade jag EXTRAPRIS på Facebook på både MAKE och RAGGDOLL vid tretiden i natt ... Först till kvarn och säljes i befintligt skick... men det var ingen som "Nappade på Erbjudandet"

Nu ska jag försöka sova en stund ha en skön Fredag goa bloggbesökare!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilken ASSNYGG tapet!!!! Vill ha behöver i mitt sovrum!!!