fredag 25 februari 2011

SVÅRT ATT GLÖMMA !

Hemma sjuk Bååååååring !!! så det blir ett blogginlägg till idag! då jag inte kan sova... somnar väl lagom tills barnen kommer hem och då vill jag ju prata med dem... inte sova!

Vi går mot helg många är trötta efter arbetsveckan den här fredagen skulle jag ju hinna såååå mycket och inget blev det med det, är lika fredags fabulös som en urtvättad disktrasa men i sinnet ojojoj där gömmer sig några godingar som jag inte kan släppa .....


Denna enkla superduper qwinliga goding vilade jag ögonen på redan i början av JANUARI...
suckelisuck suck Den är så FIN inte alls dyr
finns på den där norska modekedjan ... ja vi kan ju prata om att den är norsk nu när Hellner spurtade om norrmannen och tog guld i går...
Meeen inga dieter i världen skulle få mej att se ut som kalaspingla i denna!

På tal om kalaspinga vår Dotter köpte en jeans jacka för ett tag sedan SOM HON blev karamell snygg i men hon har inte använt den ännu pga ngt som hennes pappa sa... ?!?
om ni bara visste hur fin hon är i sin Jeans jacka!!!


Från samma ställe (Kapp Ahl) som "minjeans jacka" finns denna goding en liten figur smickrare som jag inte "känt på" LIVE men som fångat mitt öga på nätet, skulle allt bra gärna prova denna ... Marin med vita ränder... omlott  ... stickad kofta kan det bli mera JAG?


För två veckor sedan besökte bästisen dotra och jag Eurosko en söndag jag provade dessa ser inte mycket ut för världen MEEEEN.. det är det där TREDJE saken jag inte kan släppa
de var helhärliga på och var sådär JAG de med...

Ni vet hur det är när man fastnar för något och det kan gå veckor MEN man kan inte glömma dem
så är det för mej just nu, med Jeans jackan omlottkoftan OCH skorna  !!!

Det kanske är tuuuur att jag är helhänging denna LÖNINGSFREDAG så jag INTE kan göra slag i saken;)

Blått och marinblått alla tre... har ni kollat in butiksbloggen där blåser det åxå blåblå vindar idag ;)
Fab fredag på er everyhopa

1 kommentar:

Pite ByggnadsvårdsErica sa...

Vilka snygga kläder. Jag blev särskilt förtjust i den randiga omlottkoftan :-)
Krya på er!

Varma hälsningar Erica Pite Byggnadsvård