söndag 6 februari 2011

"totally bananas"

Ja jag blev först lite små förtjust .. sedan verkligen intresserad.... och när jag hade bläddrat i katalogen innan jag somnade efter första mässdagen i Danmark...så var det dax att slå till och göra inköp och dååå
Totally bananas
JAG VILLE KÖPA IN ALLT 
denna lättplacerade förvaringsmöbel kommer in till oss
Allt kändes så RÄTT enkelt fräscht vilsamt SNYGGT och verkligen ett blandat koncept!!!

helt GALET men jag köpte in denna takhängda vaggan...

charmiga förvaringsburkar FIIIIINA
Fina lampor och tak kronor


Dubbel däckstol för två =)


Mattor lyktor fågelburar i pastellfärger och denna GUDOMLIGA eld korg ;)
första leveransen kommer v 10 jag räknar dagarna
andra leveransen kommer första veckan i JUNI
JAG ÄR SÅ GLAD att vi åkte till Danmark så att jag hittade detta fina smultron bland alla leverantörer

idag blev det en morgon prommis med vännerna och vi besökte kyrkogården det känns alltid så bra
sköt om er FININGAR

3 kommentarer:

irene sa...

Lyckliga du som har varit på mässa!
Ha en fin söndag!

Klem Irene

Ingrid sa...

Det är ok med schemat Anna, jag säger till om det är något.

Vi har väl båda haft mycket omkring oss, det blir ju så ibland men jag brukar tänka hur glad jag ändå är som har jobb :0)

Känner mig ändå märkligt pigg(are) i dag på andra dagen av kuren. Inte tröttare än vangligt, jag behövde nog rensa kroppen på lite onyttigheter. Dessutom vet jag att det ger välmående i längden.

Tänkte prova gröten du pratat om, ska maila Mariann om det på en gång.

Välkommen hem förresten :0)

~Ingrid

Photo by emma sa...

Hej Anna
Köpte för några veckor sen tapeter på öbergs och när jag för nån vecka sen kompleterade med andra grejjer nämde din man att de skulle vara kul att se bilder på resultatet då vi köpt en "fototapet" så här kan han kika:
http://pysseloknop.blogspot.com/2011/02/caspers-rum.html
Sen en guldstjärna till Åsa som är så duktig på tapet och färg!! :-)
Häls Emma