måndag 14 februari 2011

I dag laddar vi =)

Denna morgon har jag packat upp två pallar från våra leverantörer
Massor med härligheter
och finfina saker till alla hjärtans dag


Denna tapet får vi upp idag på en av våra väggar i blivande avdelningen
HP Waredrobe (Handplockats Garderob) Pirr i magen kul att i kväll få börja med iordningställandet
vi väntar på en tapet till så vi hoppas att vi blir färdiga innan fredag =)
Tapeten har små prickar och stora blommor lite "Walk in closet känsla" tänkte jag mej när jag såg den !!!! Blir snygg till vår mörkbruna klädbyrå som ska få stå mot denna väggen + alla PLAGGEN =) MUMMA!!!!!
tapetens kan beställas hos Interiör & Design tel 0929-55770 ;)

Dessa godinga kom idag krukan kostar 85:- och har en knapp där man kan hänga en TAGS!!!!!
tags finns med olika texter ... Besök butiks bloggen så får ni fler alla hjärtans dags tips! (Från 15 :-)
Idag ska vi fylla på vår web butik med Fler GODINGAR från Chill Norway
bla denna Mist Blouse i light denim idag (1579:-)
 
Här ser ni Ingrid i ChillNorway godingen med loggan på ryggen =)
Vi har haft en lång toppenhelg Övernattning med buggisarna fredag - lördag Himmel vilket gäng...
alla föräldrar ska vara SÅ STOLTA vilka barn och ungdommar!
Detta ska vi verkligen GÖRA OM till sommaren =)
Vi har jobbade en hel del i helgen lördag och söndag, men vi fick verkligen upp värmen i går kväll på bugg kursen så SKÖNT Nu verkar det som om vi vuxna även ska få bugga på onsdags kvällar härlig motion!!!
Igår kväll blev jag SÅ GLAD - jag hade som målsättning att passera -14kg kommande lördag men redan i går kväll gjorde jag DET och det känns verkligen som om det går åt rätt håll TROTS att det är många veckor kvar =)
kolla nu in butiks bloggen där vi tipsar om alla hjärtans dag godingar från 15:-
Varmaste kramarna från  mig till er i dag!

1 kommentar:

Västbacken sa...

Kram till dig och bra jobbat med pulvret :)



Lotta