onsdag 3 september 2008

Bilder från Formex

ÅÅÅH jag har glömt min sladd till kameran i sthlm på hotellet så jag fick låna en först i dag därför inga bilder i går.... Himmel vart ska jag börja! vi börjar i IB Laursens monter =) Änglarna med knutar i håret, kommer bla hem till butiken.
Kollegan in action, vi stötte på min favvo inspiratör Leila i denna monter, Jag bytte några ord med henne och hon skrev autograf åt, först min son (8år och absolut inte får missa leilas program på TV han gillar henne skarpt) men även några ord till min dotter. Så de är supernöjda bägge två.Leila shoppade här (och vi handlade samma)
Vi kommer även att sälja Leilas nya bakbok hos oss i butiken

Mörkare brun/grått trä på väg tillbaka (i alla fall hos IB Laursen)

Jul så klart, röda prickiga griseknoen kommer till butiken Posted by Picasa
Spira och Serholt (här skulle jag gärna göra inköp)

Jul hos Serholt

Kallholmen hade dukat med Linums textil och västergårdens keramik Mera Kallholmen älskar seras underbara möbler, visar mera i morgon har plåtat 168 bilder i helgen =)

16 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Å vad mycket fint där är!! På varje bild kan man säga..vill ha, vill ha....

Såg dig på bild också hos bloggen Mitt egnahem....om kollegan var blond är du då den mörka av dem? Det är ju så kul att få ansikten bakom bloggarna!

Ha det gott, kram!

Skatan sa...

Alla dessa bilder gör en ju snurrig...för att inte säga avundsjuk :)

Ha en fin dag,

Anna

Tidsmästarinnan sa...

Jag känner exakt som Skatan!!

Vad kul att få träffa Leila... hon är min idol också :-)

Kram, ser fram emot fler bilder!
Susanne

Jenny Oak Fae sa...

Så fina grejer...och vad ROLIGT att få träffa Leila...det är bara hon som kan få mig inspirerad till att baka..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Hem och Lycka sa...

Å så mycket fint! Vad skoj att få träffa Leila också! kram

Mitt Egnahem sa...

F´låt,jag skulle förstås frågat innan jag lade ut bild på dig och din kollega på min blogg (det är straffbart säger min man!!!)Men ni är så söta allihop, och visst hade vi trevligt. Kul att du arrangerade en bloggträff! Hoppas vi ses igen! Och lycka till m alla inköp.
MVH Mitt Egnahem PS. Jag plockar bort bilden om ni vill.

Designe sa...

Det är så kul att kika runt hos alla som varit på formex mässan! Kul att få se för oss som inte hade den möjligheten att besöka mässan! Kan tänka mig att man blir alldeles kär i alla saker och vill köpa hem huur mycket som helst! :)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej vännen!!!

Tack för att du tar mig med på FORMEX...hihihihi..

Underbara bilder p vckra vill ha saker.ååå leila....jag är beroende....hihihii..vilken lycka att träffa henne.

Kram Nilla

MiaMaria sa...

Himmel så mycket fint och så många vill ha saker.......

HA´det så gott!
MiaMaria

Sanna sa...

Ser att vi fastnade för liknande saker hos Ib. :)

Min kamera och dator vägrar samarbeta för tillfället annars hade jag dragit med mig kameran också. ;) Men jag får nöja mig med att titta på dina bilder.

*kram*

Ann-Catrin sa...

Oh så mycket fint du visar..själv var jag ju där med... och fotade lite..kul att se dina bilder!!

kram A-C

n o r d i n g å r d e n sa...

Tack för titten! Så fint Kallholmen hade i sin monter och IB han har alltid fint, mörkt trä känns helt rätt igen... Mari.

Kamomilla sa...

Mumsiga bilder! Så kul att få se, när man själbv inte var där!!

Veronica sa...

Formex detta formex, tror aldrig att man får nog därifrån...

Kram Veronica

♥ Fyra årstider sa...

Herregud vad mycket snyggt. Ska bli kul att nätshoppa sen.
Kram Lotta

Gnistrande snö sa...

Hej, Vilka fina bilder från din trädgård!
Tycker så mycket om din blogg. Brukar kika in här regelbundet. Nu har jag skaffat en egen blogg :-)