fredag 12 september 2008

Toook älskar...

Jag vet... jag har bloggat om den förut men jag kan inte låta bli att fota...butiken Koffert i Stocholm är min verkliga favorit =) så klart drog jag med bloggarna Smycka dej & Småstadsliv till min favvo butik nu när vi var ned till stockholm

Mums jag verkligen njuter av hela butikens sortiment Helt i min smak

Flera leverantörer har jag snappat upp i denna butiken, det var efter besök här i februari - jag fick utt ögonen för Bloomingwille

Posted by Picasa Alltså verkligen en butik att rekomendera Miljön är otrolig
Här kan ni se fler bilder från i februari =)
Nu ska jag lägga order hos en ny BUSIG leverantör lovar att visa så snart gejerna kommer. Sedan om jag hinner ska jag handla från Jeanne d`Arc Living till butiken, för första gången ... pirr i magen kul
Kram på er... fredag idag

11 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Den där Kofferten har jag allt missat.

Är ju så stressigt när man skall på mässa. Till våren skall jag vara flera dagar minsann.

Jag skall kolla in lite bättre på Jeanne och hör av mig strax!

Kram Maud

vitstil sa...

såå fina bilder hela tiden,,håller med en toppen affär,säger det igen vitt är vackert kram

Gnistrande snö sa...

Åh, vad jag blir på shoppinghumör,
bilderna framkallar starka habegär :-)
Kram Katarina

Tidsmästarinnan sa...

hihi, jag var där igår senast! jo, det är allt en av favoritaffärerna. Den där fina blommande ljusslingan du visar har vi hemma över soffan, den älskar jag!

Kram på dig!
Susanne

Tina sa...

Så fina bilder du visar, helt i min smak också! Lycka till med orderläggningen. Kram Tina

Annas skattkammare sa...

Synd att jag missade den butiken, jag som var i Stockholm för två veckor sen. Den får jag inte missa vid nästa besök i huvudstaden! Ha en trevlig helg! Kram /Anna

Jenny Oak Fae sa...

FIN butik!

: )

Önskar dig en trevlig helg!

KRAM, Jenny

<3

Anonym sa...

Oh, så fina bilder! Tänk att vitt kan vara så inspirerande och ljuvligt vackert! Man blir så sugen på att shoppa!
Tack för ditt besök hos mig!
Kram,
Bella

Angel.Pearls sa...

Hej - åh, vilken härlig blogg. Här kan man verkligen "botanisera" bland alla läckerheter.Tack för tipset om Koffert..ett stenkast hemifrån mej!Trevlig helg // Eva med Pärlbloggen AngelPearls

Elisa Day sa...

Härliga bilder. En sån där skylt med texten what are you waiting for skulle jag gärna ha Kram

Home No.1 sa...

Hej mycket fint du visar!
Du har en utmaning att hämta hos mig denna gången=)
Annica.