lördag 27 september 2008

Home Sweet Home

Fler Bilder från Jobbet idag
Ny skylt "Home Seweet Home" Kan tänkas att den ska få flytta hem till oss. Ett bra uttryck!
Jag kan faktiskt summera gårdagen med de orden. Vi skulle fira en av våra goa vänner som fyllde 40år igår kidnappning och go´mat på resturang. Men jag klappade ihop & kunde inte åka jag var helt slut. Ibland tar tröttheten ut sin rätt. Känner att det var rätt beslut även om jag kännde mej hel usel igår. Måste lyssna på kroppen!
Nya Lycktan i mkt annorlunda färg * suck * helsnygg måste ses live *vill haaaaaa*
Ny leverantör hos oss Kate W fatet med hög kant och rosor i botten ser ut att vara 100 år gammalt

Nya Vita och metallgrå hjärtan, Kate W har en serie hudvård tvål & parfym... Tvålarna (kommer fler sorter)& Handkrämen kom igår kväll jag gjorde prov burkar. Jag smorde in mej innan jag gick hem med en sort, och hela kvällen kom jag på mej själv att jag hela tiden sniffande på händerna den är helt ljuvlig (men dyr 79:-) Jag åkte ned på jobbet tidigt idag och nu provade jag en annan. Suck! jag blir gaaalen helt underbar den med.
Lönen kommer att gå tillbaka till företaget jag kommer att köpa upp hela lagret av handkräm själv....
Posted by PicasaVita kronor i olika storlekar på fat, med kant och små fötter. De har en "nött yta". Hjärtat från Sia ser frostigt och daggigt ut.
Nu kommer kollegorna och ska börja sin arbetsdag.. jag ska åka hem och göra höst på gården. Sedan ska jag åka förbi mamma med ett ljus - hon skulle ha älskat den nya handkrämen =)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du!

Vilka fina saker du visar. Gillar både de nya kronorna och metall hjärtan.

Ta inte i för mycket utan pausa lite så du inte springer in i den berömda väggen.....

KRamiz Lena

Anonym sa...

Hej
Vad kul att du gillar handkrämen! Var du hos oss och beställde på Formexmässan? Du kanske beställde av mig? Jag var ju där och hjälpte Katarina. Du vet att det finns även bodylotion och duschkräm i samma serie som handkrämen. Alla fyra dofterna...

Designdrömmar sa...

Hej.
Jag laddade ner min font gratis, kolla även urban fonts det kan även ha varit där jag hittade den. Ett annat bra ställe är DaFont.
Lycka till. Trevlig helg!
Kram Åsa

kustnära sa...

Vad klok du var som lyssnade på kroppen, det vinner man på i längden. Du måste ha fräscha batterier nu när det rullar på fram till jul. Hoppas du fick en härlig dag ute i trädgården med all den fina färprakt som hösten bjuder på. Imorgon har dom ju lovat busväder här i norr så då får vi mysa inomhus. Vilken leverantör har den hörliga handkrämen? Kul om man kunde hitta den närmare sej?
Trevlig helg!

Anneli sa...

Jättefina saker du visar - mycket som man skulle vilja ha... :)
Kramis/Annelie

Unknown sa...

Tack för i går! Jag hade jätteroligt.

Ta det lilla lugna nu gumman, tänk på att hushålla med krafterna, dom ska räcka till så mycket. Ha det bäst, jag hoppas kunna titta förbi i veckan. Kraaam!

junhe sa...

kan man beställa allt? man blir ju sjuk av allt man skulle vilja ha, men inte kan köpa =)

kram junhe