onsdag 17 september 2008

Omtumlad

Neej jag måste bara ändra tema på dagens inlägg =)
Vad kommer efter kärlek???
i bästa fall en Bebis
I dag noterade jag OBESRVANT bokstäverna _ebi_ på en tröja under en kofta på en av mina vänner... Bebis! frågade jag direkt
hon lyfter på koftan och där står det Bebis
så fantastiskt....
Hon är redan i 5:e månaden och det bor en liten tjej i magen så dagen till ära måste jag visa något karamelligt

Nyinköpt från Mairo / La shelf är fem myror serien =)
Nu är det bara att hoppas att syskon och pappan skämmer bort mamman och att allt går bra! läääängtar till i februari. Dåå får jag lukta på en liten "tjurskalle" (vi brukar säga så i vår familj) Kul när vännerna fortfarande kan chocka en... Posted by Picasa

8 kommentarer:

Tidsmästarinnan sa...

haha, vad härligt... måste vara kul att gå omkring med den tröjan och se när kompisarna upptäcker vad det står :-)

Kram!

Unknown sa...

hihi visst är det bara så fantastiskt!!! *glad jag* Det riktigt pirrar i kroppen.

Kram!

Diverselådan! sa...

Kul att din kompis ska ha en liten bebis. Min svägerska som har bloggen http://spangalyan.blogspot.com
ska ha en bebis om 9 dar.
I min familj kallar vi dom inte för "tjurskalle", utan "skrik-august". ;)
Kram från Annette

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej!!

grattis till vännens babylycka.Visst är dom söta.maken vill ha flera men nja jag har nog gjort mitt på den fronten..har ju 5 av den varan.Men vi såg på ett program på tv härom dagen, där hade dom 10 barn.Se där sa maken.
bäst att knipa med benen....hihihhi..

Kram Nilla

♥ Fyra årstider sa...

Vad myckt fint du visar gillar think,
Kram Lotta

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Visst är det härligt med en glad överrasknig ibland!

Jättesöta örngott. Skulle passa bra här hemma... :-)

Ha det fint!
//Jill.

Katarina sa...

Hej !
Vilka mysiga nyheter att sprida sådär sofistikerat under koftor,ler*

Grattis till din kompis :)

Ha det gott
Kram
Katarina

Lea sa...

Hej hopp!
Såna överraskningar är ju jättehärliga!
Herre amalia vad du visar mycket fint nu måste jag alltså snart åka upp. Har du "Clean cotton fabric spray" från Y.C? Eller är det mest ljus?
Kallholmens har helt underbara saker! Mina föräldrar köpte sängar och bord via MIO(Fd Bloms möbler) men de har inga utställnings exemplar i butiken.
Kan tyckas lite konstigt.
Ha en mysig helg!
/Lea