måndag 22 september 2008

Sista kompleteringen ?

Har just kompleterat på ordern från bloomingwille, är det den sista iår ? betvivlar det faktiskt. den svarta hyllan kommer i svart & vitt.

Halvmånebordet är redan upp packat =)

Nu när vi ska ha Tomtebodan så rymmer vi fler möbler ! Detta svart bord med fin kant och låda kommer hem och lika så hylla ovanför.. + samma hylla fast i 60sm bredd... Tror du att jag längtar tills vi får öppna portarna till tomtebodan?

Posted by Picasa Ljushållarna är på väg och hjärtanen är redan här.
Himmel vilken helg - Jag är helt S L U T
först Revykickoff och sedan fira jobbarkompis igår med go mat (Tack Lena m familj på Cafe Rävasten) och sen Mamma Mia IGEN hel härligt
På onsdag är det extra bio med mamma mia så då jobbar jag igen och ser den för 4:e gången =)
Kram på Er EVERYHOPA

6 kommentarer:

Unknown sa...

Det är ALDRIG för sent för en sista komplettering. Varken hemma eller i butiken :) Dreggelfaktor på allt! Tur att jag inte ska jobba.... eller SYND!

Skatan sa...

Hej du!

Den där svarta hyllan fastnar min blick på...jag behöver den NY. Nyss, helst i går. Gratis dessutom. Min byggbudget är nära att överskridas = mäkta impopulärt ;-)

Ha en fin dag,

A.

Sanna sa...

Skönt att se att det är fler än jag som kompletteringsbeställer hos Bloomingville. :)

Jag älskar skrivbordet, får fundera ett extra varv och se om det får plats i butiken, jag som inte har någon Tomteboda att breda ut mig i. ;)

*kram*

Anonym sa...

Hej! Tyvärr har jag ingen sådan bild som du ville ha. Hoppas du hittat en, kanske Jag blommar-maria kan ha en, hon stod ju på julmarknaden själv?
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Gnistrande snö sa...

Så mycket fina grejer!
Mysigt med julmarknad i Hägnan fast jag har ju så dålig koll på var det ligger, får bestämt bättra på mina geografikunskaper :-)

Kram
Katarina

Unknown sa...

Det där halvmånebordet skulle må så gott hemma hos mig... Undra bara vart? :)

Tittar nog in någon dag i veckan och ögonfröjdas lite.

Kraaam V