onsdag 24 september 2008

Höst & Lycka

Nu är det verkligen Höst denna helg ska allt utomhus bäras in till vintervila
Meeen igår kväll under jobbarlampa så la min man sista fixar handen på trädäcket (lite smågrejs kvar bara) Jag Måste låna mej en kamera sladd så ni får se.... (vi har fått hem så mkt snyggt på jobbet som jag åxå vill visa)

Denna coola "grillvantspåse" kommer hem till butiken.

Posted by Picasa likaså den lilla vita krit tavlan... Idag ska jag på Hemlig spanar runda jag kallar det inspirations dag i agent 007´s anda =)
och i kväll blir det Mamma Mia kl 19.00 för fjärde gången (jobbar på Bion)
Jag har så mycket på "g" som jag inte kan avslöja men det bara bubblar och vill ut =)
Ha en toppen Onsdag imorgon har vi kvällsöppet till 20.00 med må bra tema Hur kul som helst

11 kommentarer:

Skatan sa...

Godmorgon!

En sådan griffeltavla skulle göra sig bra i vårt lilla kök! Uj, vad vi glömmer av saker vi skall göra, fixa, handla...ja, det kanske kallas vardagsutmaningar?

Kram,

A.

Moa sa...

Men vad mycket fint du visar men jag blir så nyfiken.. har du en webshop?.. ser att du skriver att du beställt och så men jag hittar ingen sida.. Kanske har jag missförstått.. men fint är det.. ha det gott/Monica

Viveka i Bläckhornet sa...

Skulle också vilja ha en sån tavla...passar ypperligt i torpet.

Kramar viveka

Bodil sa...

Hej!
Skylten "Kiss the cook" vill jag att du skickar. Titta på din mail för mer info.
Kram Bodil

K A T A R I N A sa...

VAckra saker du visar som vanligt. Vi kommer att ha öppet Konstnärerna Nords butik hela december på Hägnan... ja längst ner på gatan mot Hägnan, välkommen på ett besök i det gula huset om du har tid under julmarknaden.

Kramar
katarina

Anonym sa...

Hej,

Vilka fina saker ni får hem. Kul att ni kommer att finnas på hantverksdagarna.
Kan du inte skriva vad butiken heter? Jag har varit till er butik just för att jag sett hur mycket snyggt ni har på din blogg, men oj så jag fick leta innan jag kom på vad det var för affär!

Ha det bra/ M

Lea sa...

Hej hopp!
som vanligt visar du en massa ögongodis.
Lyllos dig förresten jag har inte hunnit se Mamma Mia en enda gång.
Ha det gott!
/Lea

Ann-Catrin sa...

Oj så mycket fint som vnligt.. väcker mitt ha-begär!!

kram a-C

♥ Fyra årstider sa...

Låter så skoj att få köpa in en massa fina saker.
Kram Lotta

Gnistrande snö sa...

Härliga griffeltavlor och jag gillar verkligen bilden med halsdukarna den är så mysig :-)

Ha det gott!

Kram

Älfgärdet sa...

Åh den är ju helt ljuvlig den blåa halsduken....Vill ha!!!