tisdag 9 september 2008

PB Home

Tidag och kvälls Loppis (Jag fick höra att igår lämnades det in massor med med underbara saker så är ni i närheten titta förbi mellan 17-19.00 jag är så nyfiken)
Pb home är en leverantör som man verkligen måste handla på formex! de har ingen katalog och ingen hemsida (ännu är på gågång men det har den varit i över ett år nu senaste svaret är att den ska fungera 1 sep )
Denna gång var montern större än någonsin och mera åt herrgårdshållet. (Här kan du jämnföra med bilderna från vårens monter...)
De har många "serier" bla dennna i järn finns i vitt och svart brunt

'
de har egen möbelserie och de har ofta det där lite "udda"
här är takkronan i "jern"

Dukat bord, textilhjätan med monogram kommer hem till vår butik.Posted by Picasa'
Nu vill jag bara att alla nya varor kommer GENAST!
denna Hel har jag verkligen Myst med min "familj" å släktens vägnar, alltså den familj av mostrar och kusiner.. på min Mammas sida. I sovrummet Hos min moster där jag sov, stod denna Ängel hon höll i ett hjärta!
Det summerar verkligen den gångna helgen. Mina mostar är änglar som sammanförde kusinskaran en helg, fixade mat och förgyller våra liv ... och hjärtat symboliserar den där familjekänslan och samhörigheten!
Jag måste verkligen genom bloggen skicka dem mitt alldra hjärtligaste tack för en skrattgallen varm helg! TACK everyhopa!

9 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Underbara saker från PB Home! Och din helg låter helt UNDERBAR den också, roligt att ha så bra kontakt med släkten!

: )

KRAM, Jenny

<3

Skatan sa...

Tittar bara in och säger hej. Härliga bilder! Hoppas loppisen blir bra :)

Kram!

vitstil sa...

sååå mysig ni verkar ha haft!! kommer på loppisen i kväll med lite grejs!!!!!!!!!! så mycke fina saker som kommer till butiken det blir vattto-gröt hela hösten att se fram emot, om man ska köpa allt man "BEHÖVER"!!!!!! kramen

MODERN COUNTRY sa...

Jeg leste akkurat din profil, så like vi er! Nei det får ikke bli for gulligt. Det bor jo faktisk en mann i huset :)
Carin & Carl liker også jeg, vakre møbler og ikke minst tekstiler.

Vakre bilder!
Aina

Solsjö - Under en vind sa...

Får inte nog av allt det fina du visar!!!!

Ha det gott, kramar!

Karin Lindström sa...

Hej!
Vad glad jag är att hitta till dig!
Jag har varit här förut, men har inte kommit på ditt namn nu. Har letat runt men inte lyckats. Nu har jag dig här och nu länkar jag dig, om det är ok. Vill inte missa mer.

Ska nu titta ordentligt.
Kramar
Karin

Guldkorn i min vardag! sa...

Tjena bruden im back! Tack för alla kommentarer du lämnat hos mig.
Har så mycke blogg att ta igen, vet inte riktigt vart jag ska börja. Och så fastnar man ju förståss här inne hos dig dräglandes över alla fina bilder du visar på ALLT man bara vill ha, neej skärpning Ulla-Bella måste rensa ut först innan något nytt ska in så är det bara, skyndar mig och kastar nått immorrn:-)
See you later!
Ulla-Bella

Skatan sa...

Tack du! De hårt knipna tummarna hjälpte mig gott ;-)

Godkväll!

Anonym sa...

Hej! Angående ängeln hos din moster vill jag bara berätta att den finns att köpa in genom Trademan AB i Helsingborg. Vad jag vet har de inte beställt hem den igen, utan de säljer ut änglarna de har kvar i lager. De har stora hängande änglar och stora stående änglar kvar, tror jag. Jag köpte själv in stora hängande nu i veckan. Bara ett litet tips till din butik. Hilsen Annika, Skåne